Gå til innhold
Hundesonen.no

Manshow


tuppetroll

Recommended Posts

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar
Siden jeg får både utslett og halsebrann av menn generelt for tida, kan jeg ta på meg oppgaven med å stå i døra og nekte ikke-kvalifiserte deltakere... Jeg er utrolig god på å avvise enhver så det er viktig med dokumentasjon for de som stiller, men jeg skal love dere at andre ikke har noen som helst mulighet for å snike seg inn bak min rygg.

Du? Vil du være med meg på byen en gang? Jeg har duste-magnet jeg <_< Jeg mener, hvor mange andre her har blitt stoppa på vei inn på et utested av en 40 år eldre gubbe som har lyst til å ta på håret ditt når det går for han? Eller blir invitert til Lillehammer for å se på sau og vise frem piercinga i tunga? Jeg har til og med blitt sjekka opp av en homofil mann på lesbebar jeg.. *sukk* :whistle:

Jeg har noen forslag jeg syns bør vurderes.

Alle deltakere må vise til sykdomstest som ikke er eldre enn sist foretatte parring. Er deltakeren ikke satt i avl enda, må han ha en generell helseundersøkelse som utelukker de mest åpenbare skavanker (hengeører, for lang stump, misfarget nese eller for mange tær).

Menn som ikke har deltatt på Manshow tidligere bør holdes i hånda slik at en har kontroll på dem. Det er mye å følge med på for mange av disse enkle sjelene, og de kan fort begynne å virre avgårde eller starte uinteressant BMW-prat med andre deltakere.

IW, da.. Lese:

Det er selvsagt båndtvang på utstillingsplassen, og hold god avstand til konkurrentene, man veit jo at aggresjon mellom hanner er vanlig :P

BÅND, skjønner du.. Da får du bare sørge for at du har hannen din såpass langt unna at han ikke får diskutert BMW (hva er det med menn og biiimer, egentlig?) med de andre hannene..

Og vi går selvsagt ut fra at alle deltakere er friske.. Men jo, vi kan nok lage en regel om at helseattest skal fremvises på utstillingsplassen.. Molly kan få jobben med å sjekke ut de.. hehe

:P

Herlig tråd.

Vi får trøste oss med at det sikkert er noen som klarer seg med en trivelig kjøter som familiehund (med litt varierende lydighet såklart)... :P

Oi? En mann med humor.. Er du singel, du? :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du? Vil du være med meg på byen en gang? Jeg har duste-magnet jeg <_< Jeg mener, hvor mange andre her har blitt stoppa på vei inn på et utested av en 40 år eldre gubbe som har lyst til å ta på håret ditt når det går for han? Eller blir invitert til Lillehammer for å se på sau og vise frem piercinga i tunga? Jeg har til og med blitt sjekka opp av en homofil mann på lesbebar jeg.. *sukk* :whistle:

Vel, det kunne blitt en interessant kveld... Det er vel et par for mange sånne møter som har gjort meg allergisk, så jeg tror jeg også har den magneten... Jeg traff en gang en fyr som skulle ha med meg og mamma'n sin til syden samme natt... De to; altså fyren og moren hans, var i Oslo å luftet seg mens de ventet på at flyet skulle gå grytidlig neste morgen, og begge to var like oppsatte på at jeg skulle være med på denne ferien. Moren gjorde stort nr av å fortelle at sønnen gjorde det såååå bra, og tjente store penger. Yeah right! Og dette var ikke når jeg var 16 altså, det var for et par år sida, og fyren var vel sånn ca 40 eller noe.... Men 2ne, jeg har vanskelig for å tro at du, med det kjeftamentet (og "bitter og inneslutta" var det det?) kan ha noe problem med å avvise sånne...? Ja, de er dårlig til å ta et hint, men det blir ofte ganske interessant når man snakker med tydelige ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahah... dustemagnet ja... du er ikke alene. Nå er ikke min magnet så veldig sterk - tror jeg bare ved min fremtoning virker avskrekkende på det meste med 3 bein, men altså: jeg ble utsatt for verdens sprekeste sjekkereplikk på jobbens julebord jeg - med tanke på at jeg er ihuga hundemenneske liksom:.. Fyren kom bort og la armen godt rundt livet mitt og sa: Siri - vet du - du er en slik fantastisk kvinne - det er bare to fei med deg - dine to HUNDER ! Yeah right.. til fyrens store overraskelse fikk han ikke napp hos meg *glise*.

Slike menn er vel utesteng fra Manshow på livstid ? Åpenbar eksklusjonsgrunn iallefall !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Oi? En mann med humor.. Er du singel, du? hehe

OIII hundemann og ?singel? :P Her kan det blir kamp :whistle:

Melder meg forresten som frivillig til Manshow, er det noen ledige stillinger igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det kunne blitt en interessant kveld... Det er vel et par for mange sånne møter som har gjort meg allergisk, så jeg tror jeg også har den magneten... Jeg traff en gang en fyr som skulle ha med meg og mamma'n sin til syden samme natt... De to; altså fyren og moren hans, var i Oslo å luftet seg mens de ventet på at flyet skulle gå grytidlig neste morgen, og begge to var like oppsatte på at jeg skulle være med på denne ferien. Moren gjorde stort nr av å fortelle at sønnen gjorde det såååå bra, og tjente store penger. Yeah right! Og dette var ikke når jeg var 16 altså, det var for et par år sida, og fyren var vel sånn ca 40 eller noe.... Men 2ne, jeg har vanskelig for å tro at du, med det kjeftamentet (og "bitter og inneslutta" var det det?) kan ha noe problem med å avvise sånne...? Ja, de er dårlig til å ta et hint, men det blir ofte ganske interessant når man snakker med tydelige ord...

hehe - Nei, jeg hadde ikke problemer med å svare :P Og jeg var ikke såååå bitter og inneslutta da, dette var jo i mine nyskilte dager - jeg har jo pådratt meg noen erfaringer i ettertid som har fylt på den kvota, liksom.. Det teite er jo at om han hadde vært 40 år yngre, så hadde jeg muligens falt for den replikken.. hehe

Og nei, mannebein som trenger hjelp av mor til å sjekke, får selv meg til å løpe, faktisk.. Da hjelper det fint lite med sydentur tror jeg - jeg har jo bare fått tilbud om en tur til Lillehammer, så hva veit vel jeg? :rolleyes:

Hahahahah... dustemagnet ja... du er ikke alene. Nå er ikke min magnet så veldig sterk - tror jeg bare ved min fremtoning virker avskrekkende på det meste med 3 bein, men altså: jeg ble utsatt for verdens sprekeste sjekkereplikk på jobbens julebord jeg - med tanke på at jeg er ihuga hundemenneske liksom:.. Fyren kom bort og la armen godt rundt livet mitt og sa: Siri - vet du - du er en slik fantastisk kvinne - det er bare to fei med deg - dine to HUNDER ! Yeah right.. til fyrens store overraskelse fikk han ikke napp hos meg *glise*.

Slike menn er vel utesteng fra Manshow på livstid ? Åpenbar eksklusjonsgrunn iallefall !

Man skulle hatt en sånn knapp som de har på sånne gameshow når man snakker med menn - litt sånn "bææært - feil svar!".. Og skal en mann ha draget når han kommenterer hundene mine, bør den være noe sånt som "hundene dine er penere enn deg de, nesten" eller "jeg gleder meg til å hilse på de".. Jeg og Veronika gjorde forøvrig stor suksess på en fest en gang når vi viste frem bilder av våre to veldig smilende terver, han ene tok mot til seg etterhvert og lurte på "hva skal dere egentlig med sånne hunder?" *flirer* Han trodde oss ikke helt når vi forsikret han om at de smilte - og derfor røyk han og, stakkar.. Sier jeg at hunden ikke er farlig, så er den ikke det..

Oi? En mann med humor.. Er du singel, du? hehe

OIII hundemann og ?singel? :P Her kan det blir kamp :whistle:

Melder meg forresten som frivillig til Manshow, er det noen ledige stillinger igjen?

Age before beauty, snuppa.. Du får stille deg i kø (noen ganger er det greit å være eldre :P )

Vi trenger alltids handlere? Noen må jo vise frem mennene og? hehe

Hundefiendtlighet burde være KIP, ja.. Eller muligens kjemisk kastrering? Akkurat som aggresjon er det en sterkt uønsket egenskap.

Hundefiendlighet er KIP og kastrasjon ja - ordentlig! - sånne egenskaper avler vi IKKE på.. Allergi er disk og kjemisk kastrering, sykdommer vil vi ikke ha, hverken på kropp eller sjel (for seriøst, det er noe galt med folk som ikke liker hunder - å være redd de eller uvant med de er en ting, men å ikke like hund? Næææh.. Skeptisk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I disse fake-tider så synes jeg det burde stå noe i standarden om farging av pels (sorry, hår) og bruk av tupe eller parykk (ev også extensions, siden det kanskje kan være aktuelt i dette segmentet?).

Og bånd da? Er det ikke best å anbefale framvisning i SELE, og da i standardiserte utgaver (skinn fortrinnsvis m/nagler i unghannsklassen), ev semsket, farget skinn for champions? (For disse enkle skapningene kan jo fort gjøre utfall som skader dem for livstid hvis de bare er utstyrt med bånd, visstnok?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I disse fake-tider så synes jeg det burde stå noe i standarden om farging av pels (sorry, hår) og bruk av tupe eller parykk (ev også extensions, siden det kanskje kan være aktuelt i dette segmentet?).

Fader, jeg glemte å skrive det.. Tupe, parykk og hentesveis er KIP.. Hårfarging er selvsagt ikke lov, litt grå hår her og der er bare sjarmerende det.. På menn :closedeyes:

Og bånd da? Er det ikke best å anbefale framvisning i SELE, og da i standardiserte utgaver (skinn fortrinnsvis m/nagler i unghannsklassen), ev semsket, farget skinn for champions? (For disse enkle skapningene kan jo fort gjøre utfall som skader dem for livstid hvis de bare er utstyrt med bånd, visstnok?)

Du? Du er hunnkjønn du, sant? For akkurat nå hørtes du litt sånn hannkjønn liker hannkjønn ut :whistle: Tipper vi sier det er valgfritt hvordan man ønsker å vise frem dyret (kremt, mener mannen) jeg, så sant man ikke har på utstyr som forhindrer bevegelser - samt utsyn til bevegelsene, selvsagt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.......... er korsett tillatt - eller sånn "løft opp" ting????

Men får lett litt feilplasserte muskler med alderen liksom..

Selvsagt er det ikke det.. Hallo? Det er et avlsredskap, da jukser vi ikke.. Enten er veteranen i godt hold og kan stilles, eller så er han sliten og out of shape og får slippe.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Hahahahah... dustemagnet ja... du er ikke alene. Nå er ikke min magnet så veldig sterk - tror jeg bare ved min fremtoning virker avskrekkende på det meste med 3 bein, men altså: jeg ble utsatt for verdens sprekeste sjekkereplikk på jobbens julebord jeg - med tanke på at jeg er ihuga hundemenneske liksom:.. Fyren kom bort og la armen godt rundt livet mitt og sa: Siri - vet du - du er en slik fantastisk kvinne - det er bare to fei med deg - dine to HUNDER ! Yeah right.. til fyrens store overraskelse fikk han ikke napp hos meg *glise*.

Slike menn er vel utesteng fra Manshow på livstid ? Åpenbar eksklusjonsgrunn iallefall !

Hehe jeg har en motsatt jeg. Sitter å spise middag i forbindelse med hundeengasjement med min kjære mentor (mann 40+). Eller, etter middagen var det vel. Ihvertfall mentor og en annen hundemann på 30+ snakker hund og avl. Mentor tilbyr han å bruke en av hannhundene hans i avl, men den andre mannen bare smiler, ser på meg og sier: -Jeg vil mye heller avle på deg jeg! Og etter det har han prøvd seg hver gang jeg har møtt han <_<

Og nei, han fikk ikke avle på meg for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du? Du er hunnkjønn du, sant? For akkurat nå hørtes du litt sånn hannkjønn liker hannkjønn ut :P Tipper vi sier det er valgfritt hvordan man ønsker å vise frem dyret (kremt, mener mannen) jeg, så sant man ikke har på utstyr som forhindrer bevegelser - samt utsyn til bevegelsene, selvsagt :P

Her viser jeg min mest utsøkt feminine side (omsorgsevnen, fare for whiplash og skader - holder på å oppdage rekkevidden av slikt i en annen svært lærerik tråd akkurat nå :whistle: ) - og så kommer du med sånt?

Det var SÅRENDE, 2ne.

Lotta

PS: Ved nærmere ettertanke så var det bare litt sårende - for menn som liker menn er tross alt det nærmeste vi kommer damer i mannefasong - OG de liker jo ofte hunder! Kanskje det egentlig er et kompliment? (Burde jeg skifte nick til "Lotten", muligens?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
.......... er korsett tillatt - eller sånn "løft opp" ting????

Men får lett litt feilplasserte muskler med alderen liksom..

Hehe det heter ikke feilplasserte muskler belgerpia, det heter fett. Og da er rett og slett ikke mannen i utstillingskondisjon og må trenes mer før utstillinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det kunne blitt en interessant kveld... Det er vel et par for mange sånne møter som har gjort meg allergisk, så jeg tror jeg også har den magneten... Jeg traff en gang en fyr som skulle ha med meg og mamma'n sin til syden samme natt... De to; altså fyren og moren hans, var i Oslo å luftet seg mens de ventet på at flyet skulle gå grytidlig neste morgen, og begge to var like oppsatte på at jeg skulle være med på denne ferien. Moren gjorde stort nr av å fortelle at sønnen gjorde det såååå bra, og tjente store penger. Yeah right! Og dette var ikke når jeg var 16 altså, det var for et par år sida, og fyren var vel sånn ca 40 eller noe.... Men 2ne, jeg har vanskelig for å tro at du, med det kjeftamentet (og "bitter og inneslutta" var det det?) kan ha noe problem med å avvise sånne...? Ja, de er dårlig til å ta et hint, men det blir ofte ganske interessant når man snakker med tydelige ord...

Eeegentlig tror jeg ikke det finnes noen dustemagnet, jeg tror bare det finnes såppas mange KIP' mennesker av hannkjønn ute og går at de fleste må møte på noen av de.. Jeg fikk f.eks tilbud av en nokså godt voksen mann da jeg var 16 (gammel gris) om å bli med opp på hotellrommet hans for natta.. Jeg kunne få 90 kroner for det, hvis jeg ville :rolleyes: Eller eieren av stallen der jeg hadde hesten min som 14 åring, som lurte på om jeg og venninne ville bli med på festen (bare menn), for de ville så gjerne grille oss/spise oss.. *kvalmeoppstøt*. JA til manshow så vi kan luke bort sånne ugress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Hehe det heter ikke feilplasserte muskler belgerpia, det heter fett. Og da er rett og slett ikke mannen i utstillingskondisjon og må trenes mer før utstillinga.

Næææ - heter det ikke nedsunken muskel????

Hmmm........ jeg tror at utstillingstrening av dette objektet kan bli med fare for liv og helse, individet er ikke så letthåndterlig som husets firbente i så måte..... - den har ett temperamentsproblem tror jeg, dog sosial og snill utad - kan han være noe snarsint i interne settinger *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her viser jeg min mest utsøkt feminine side (omsorgsevnen, fare for whiplash og skader - holder på å oppdage rekkevidden av slikt i en annen svært lærerik tråd akkurat nå :whistle: ) - og så kommer du med sånt?

Det var SÅRENDE, 2ne.

Lotta

Oi, jeg beklager virkelig dypt og ektefølt altså, men sånne lærsele-ting får meg liksom til å tenke på en politiskolefilm og the Blue Oyster Bar :shocked: Unnskyld unnskyld unnskyld!

PS: Ved nærmere ettertanke så var det bare litt sårende - for menn som liker menn er tross alt det nærmeste vi kommer damer i mannefasong - OG de liker jo ofte hunder! Kanskje det egentlig er et kompliment? (Burde jeg skifte nick til "Lotten", muligens?)

Ja, ta det som et kompliment du! Kan du si Giiiiiid og veive med hendene og? hehe

Hehe det heter ikke feilplasserte muskler belgerpia, det heter fett. Og da er rett og slett ikke mannen i utstillingskondisjon og må trenes mer før utstillinga.

Du er tydeligvis for ung til å ha blitt påvirket av noe som heter tyngdekraft og er derfor redusert fra å være hjelper på show til tilskuer.. <_< (Deilig å være allmektig, selv om det bare er i denne tråden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næææ - heter det ikke nedsunken muskel????

DET tror jeg er opp til deg - du får bare leite lenge nok til du finner en veterinær (hø, lege) som er enig med deg! :P

Hmmm........ jeg tror at utstillingstrening av dette objektet kan bli med fare for liv og helse, individet er ikke så letthåndterlig som husets firbente i så måte..... - den har ett temperamentsproblem tror jeg, dog sosial og snill utad - kan han være noe snarsint i interne settinger *ler*

Antyder du at han har egenvilje, er sta og egen? No such thing - han er bare UMOTIVERT! (Og du burde da som kvinne og partner vite hva den aller, aller beste, ja rent ut sagt uimotståelige forsterkeren er for en mann... Serriøst! :P)

Oi, jeg beklager virkelig dypt og ektefølt altså, men sånne lærsele-ting får meg liksom til å tenke på en politiskolefilm og the Blue Oyster Bar :shocked: Unnskyld unnskyld unnskyld!

Shit - jeg tenkte på bullene jeg... :whistle: (Men kanskje en webmastersele blir passe nøytral?)

Ja, ta det som et kompliment du! Kan du si Giiiiiid og veive med hendene og? hehe

Såklart - min minste kunst! Bare vent til SGT-treffet i juni, da skal jeg ha finpusset teknikken! Promise! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Antyder du at han har egenvilje, er sta og egen? No such thing - han er bare UMOTIVERT! (Og du burde da som kvinne og partner vite hva den aller, aller beste, ja rent ut sagt uimotståelige forsterkeren er for en mann... Serriøst! :whistle:)

Umotivert er nok ordet - og joda, jeg kunne nok finne forsterkeren - det spørs bare om verden er helt klar for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Du er tydeligvis for ung til å ha blitt påvirket av noe som heter tyngdekraft og er derfor redusert fra å være hjelper på show til tilskuer.. <_< (Deilig å være allmektig, selv om det bare er i denne tråden)

Nei altså, den må jeg få protestere på <_<. Eh nedsunket brystmuskulatur (eller forsvinnende :whistle: ) er ikke obligatorisk selv om utstillingsobjektet er passert 30 eller 40. Finnes da nok av eksempler som ikke har det! Jeg mener du må trene han før du tar han med på manshow. Så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke slå på stort og arrangere mentalbeskrivning av de på samme dager?? Melder meg frivillig til å väre beskriver eller testleder. Kanskje det er bedre å väre testleder for da får man jo leke med de også :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke slå på stort og arrangere mentalbeskrivning av de på samme dager?? Melder meg frivillig til å väre beskriver eller testleder. Kanskje det er bedre å väre testleder for da får man jo leke med de også :P

Foreslår at siste moment utføres på følgende vis:

Eier engasjerer mannen i ..eh... "lek"...

Etter en stund spiller testleder av lyden av bryllupsklokker og/eller barnegråt. Tar mannen opp "leken" igjen, eller flykter han til skogs? :whistle:

Andre momenter kan være en fotball som plutselig triller inn på stien, eller en lettkledd kvinne som dukker opp mellom trærne når mannen er under "på plass"-kommando.

"spøkelsesmomentet" kan erstattes med handlevogner som nærmer seg sakte men sikkert. Reagerer mannen med redsel, aggresjon, kontroll eller nysgjerrighet?

Så får "raseklubbene" finne ut hva som er ønskede verdier... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at siste moment utføres på følgende vis:

Eier engasjerer mannen i ..eh... "lek"...

Etter en stund spiller testleder av lyden av bryllupsklokker og/eller barnegråt. Tar mannen opp "leken" igjen, eller flykter han til skogs? :P

Andre momenter kan være en fotball som plutselig triller inn på stien, eller en lettkledd kvinne som dukker opp mellom trærne når mannen er under "på plass"-kommando.

"spøkelsesmomentet" kan erstattes med handlevogner som nærmer seg sakte men sikkert. Reagerer mannen med redsel, aggresjon, kontroll eller nysgjerrighet?

Så får "raseklubbene" finne ut hva som er ønskede verdier... :P

Genialt! Jeg foreslår at Flash får en plass i komiteen, og hjelper til med utarbeidelsen av mentaltester :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
    • Han får typisk siste måltid i 20-tiden, og da er det oppbløtet, så han får i seg mye væske da. Har tenkt at dette kanskje er litt for seint og at han da får full blære en gang midt på natten. Vi legger oss ca. 22:30 og står opp klokken 07, så det er jo over 8 timer. Men som sagt har han jo klart dette fra han var 2 måneder gammel, så jeg syns det er rart at nå som han er større, så skal han plutselig ikke klare å holde seg lenger. Ja, jeg er streng på at det er kun ut for å tisse og bæsje. Han får ikke begynne å leke med pinner osv. Han sovner fort igjen etter å ha vært på do, så det er bra! 
    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...