Gå til innhold
Hundesonen.no

Kræsj et ønske


henrikke

Recommended Posts

Det får du, men så får du også en sterk influensa og bihulebetennelse så du må holde deg inne hele påsken.

Jeg ønsker meg mindre lekser og snille lærere.

Det får du, men så må du bytte skole, og der er det bare "monsterlærere" og tonn med lekser.

Jeg ønsker meg ny frontrute til bilen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 217
  • Created
  • Siste svar
Det får du, men så må du bytte skole, og der er det bare "monsterlærere" og tonn med lekser.

Jeg ønsker meg ny frontrute til bilen min.

Det får du, men så sprekker den igjen etter 1 kms kjøring, og du er like langt :)

Jeg ønsker meg appelsinsjokoladen tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innvilget, han klenger så du blir totalt waccobangbang i hodet.. :)

jeg ønsker meg at alle bjørker i verden slutten å være til plage for allergikere

( en som ønsket seg høyere lønn på samme diskusjonsemne på et flynettforum, fikk det-- bilde av et lønne tre, med vekst garanti.. hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket er innvilget, men siden den har stått siden julen 1993 har den fult av grønnhvite muggflekker..

Jeg ønsker meg billige flybilletter til Amsterdam i sommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(NÅ VAR DU SLEM)

Det er greit det, dessverre tok tidsmaskinen litt feil, og det er fredag ca 55 år frem i tid.. Og du bruker rullator og høreapparat!

Jeg ønsker meg sangstemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmph. Du får en hullmaskin, men den lager bare spiralformede hull, så det er fremdeles like vanskelig å sette inn arkene i en perm.

Jeg ønsker meg solbriller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innvilget - men Tinka SPISER både pinner og leker, og du må bruke pengene til opperasjoner :)

Jeg ønsker meg...hest.. :)

*fnis*

Innvilget, desverre er den ene meien på gjyngehesten brukket...

jeg ønsker meg et (tør ikke ønske meg noe, dere ødlegger jo alt) hus, med gjerde rundt, 5 soverom, interiørakitekt som liker bondestil, masse penger, snille naboer, sau over veien som har fartsgrense 20 km "barn leker".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis*

Innvilget, desverre er den ene meien på gjyngehesten brukket...

jeg ønsker meg et (tør ikke ønske meg noe, dere ødlegger jo alt) hus, med gjerde rundt, 5 soverom, interiørakitekt som liker bondestil, masse penger, snille naboer, sau over veien som har fartsgrense 20 km "barn leker".

Innvilget, men huset er uggent lilla, gjerde er 10cm høyt, de 5 soverommene er på 6m2, bondestilen står bedre til jernalderen, pengene er falske, naboene er snille, men dumme.

EDIT; Ingvild var før meg :)

Ønske innvilget Ingvild; Men så viser det seg at buksa har feil form

Jeg vil ha en flaske rent vann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha en flaske rent vann

Du får en flaske vann fordi det er verdens vanndag i dag, men så ser du at at vannet er tappet fra tilhengeren som har vært på utstillinger i Trondheimsområdet i to år (og som hunder dermed har drukket av også). Egne erfaringer er vel lov til å dra inn her?

Jeg ønsker meg et minnekort på 1GB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får en flaske vann fordi det er verdens vanndag i dag, men så ser du at at vannet er tappet fra tilhengeren som har vært på utstillinger i Trondheimsområdet i to år (og som hunder dermed har drukket av også). Egne erfaringer er vel lov til å dra inn her?

Jeg ønsker meg et minnekort på 1GB.

innvilget, men er av dårligste kvalitet så bildene blir dårlige.

ønsker meg grey hound

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får greyhound, men den vil så gjerne løpe at den stikker av, og så får du aldri se den igjen.

Jeg ønsker meg et par ullsokker så jeg kan bli varm på beina.

Innvilget, men Tinka tygger dem i stykker på 5 minutter

Ønsker meg større sofa eller mindre schæfer

(fysj blir jo nesten litt iritert av dette *flir*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Innvilget, men Tinka tygger dem i stykker på 5 minutter

Ønsker meg større sofa eller mindre schæfer

(fysj blir jo nesten litt iritert av dette *flir*)

Innvilget begge to, men dine nåværende hunder spiser både schæferen og sofaen!

Jeg ønsker å bestå jegerprøven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket ditt er innvilget, men sofaen er så stor at du må hive ut spisebordet, og schæferen er så liten at alle tror det er en valp og maser om at du ikke må være så aktiv med den, for da får den belastningsskader.

Edit: Christine var raskere enn meg

Du består jegerprøven, men det er bare såvidt så du må ha med deg fem erfarne jegere rundt omkring resten av livet ditt så du ikke skal håndtere hagla feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Vi har måttet deale med en hel del mageproblemer oppigjennom. Er vel ca. en måned siden siste episode med diaré og litt nedsatt allmenntilstand, og løsningen ble Hills tørrfôr (og kun det; ingen godbiter eller annen mat) i tre uker, samt probiotika og kulltabletter. Kanskje det kan være lurt å ha et slikt "regime" i en periode med veiledning fra vet?
    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...