Gå til innhold
Hundesonen.no

Kræsj et ønske

henrikke

Recommended Posts

Skrevet

leken funker så her: en kommer med et ønske, så så blir innvilget, men med en hake som ødelegger alt.

deretter kommer man med sitt ønske som så den neste personen innvilger - og kræsjer...

eksempel : Jeg ønsker meg en pizza

svar : innvilget , men det er med ansjos, og det liker du ikke..

nytt ønske : jeg ønsker meg en hund til

Husk å ønske deg noe selv etter å ha kræsja ønsket mitt!

gleder meg til fortsettelsen!

• Svar 217
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
nytt ønske : jeg ønsker meg en hund til

Hunden du skal ha, dør under fødselen :)

Jeg ønsker å bli frisk fort... :rolleyes:

Vet ikke om jeg gjør det riktig? :)

Skrevet

Ønsket er oppfylt, dessverre spiste Henrik halve dekselet etter en halv dag.

Jeg ønsker at det blir varmt i været.

Skrevet

Joda, det blir varmt, regn og uvær...

Jeg ønsker meg en pen, søt, hyggelig, renslig kjæreste :)

(så ingen kan si han er stygg eller urenslig :))

Skrevet

Joda, du får kjæreste, men dessverre har han også en annen (mannlig) kjæreste...

Jeg ønsker meg en hund som plutselig husker på at den faktisk kan fot og fellesdekk.

Skrevet

Det er greit det, men dessverre er de i barbiestørrelse..

Jeg ønsker meg en god og dyr balsam.

Skrevet

Ønset innvilget, men det går desverre i stykker i løpet av dagen, FØR du har rukket å forsikkre det!

Jeg ønsker meg en vakker puddel som det følger med gratis klipper til!

Skrevet

(Ekkelt ønske å kræsje)

Ønsket er innviglet, men dessverre- det viser seg (igjen) at menneskene ikke er fredelige vesener, og verdenskrig 3 starter en uke etter.

Jeg ønsker meg videokamera!

Skrevet

Ønske innvilget, men det viser seg at kameraet er mer feil enn riktig på..

Jeg vil at Aris skal bli NUCH

(Kræsj den dere :))

Skrevet
Jeg vil at Aris skal bli NUCH

Innvilget, men så ordner retrieverklubben et vedtak med tilbakevirkende kraft, slik at alle retrievere som ikke går LPII eller høyere mister sin NUCH-tittel.

Jeg ønsker meg at Trondheim Kommune skal gi oss en hall for å trene agility og lydighet i!

Skrevet

Det får dere, men dere får bare trene i ishallen under vintertid samtidig som hockey treningen foregår.

Jeg önsker meg mere energi

Skrevet
Det får dere, men dere får bare trene i ishallen under vintertid samtidig som hockey treningen foregår.

Jeg önsker meg mere energi

Det får du, men du må overta en understimulert huskysak som må løpe fire timer i skauen hver dag!

Jeg ønsker meg en hushjelp!

Skrevet

Det får du, men kun på bekostning av en benene dine og en benamputasjon blir gjennomført.

Jeg ønsker meg en leilighet/hybel hvor det er lov til å ha dyr.

Skrevet
Du får hushjelp, men en som snoker i alle skapene dine

Jeg ønsker meg førerkort

Det får du, men det kommer noen nye regler, så med kurs i nestenulykker, feltkjøring og kjøring med irriterende passasjerer, blir det 20 000 ekstra.

Ønsker meg en tvers igjennom harmonisk hund.

Skrevet
Det får du, men det kommer noen nye regler, så med kurs i nestenulykker, feltkjøring og kjøring med irriterende passasjerer, blir det 20 000 ekstra.

Ønsker meg en tvers igjennom harmonisk hund.

Det får du, men så blir den bitt av nabobikkja og blir et nervevrak.

Jeg ønsker meg et sted der jeg kan slippe hundene uten å tenke på båndtvangen..

Skrevet
Jeg ønsker meg et sted der jeg kan slippe hundene uten å tenke på båndtvangen..

Det skal du få, men så kommer vilrnemda og tenker litt anderledes...

Jeg ønsker meg en solfyllt påske

Skrevet

Det får du, men så får du også en sterk influensa og bihulebetennelse så du må holde deg inne hele påsken.

Jeg ønsker meg mindre lekser og snille lærere.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
    • Med denne innstillingen kommer du til å få mange overraskelser i hundeholdet ditt i årene som kommer:) 
    • Tenker at du først og fremst må stikke fingeren i jorda å innse hva slags gener valpen din har. Alle disse tre rasene har grunnleggende mye jaktinstinkt. Alt beror seg ikke på at du er flink til å trene hunden din i valpestadiet. Om du har valp etter foreldredyr/linjer med mye stress og lite impulskontroll har du mildt sagt en jobb foran deg Jeg hadde aldri, ALDRI stolt på min amerikanske bulldog alene rundt små dyr eller katter. Det ville høyst sannsynlig blitt blodbad. Ikke fordi han var slem, ond eller dårlig trent. Men fordi han hadde ett voldsomt jaktinstinkt. Jo før du innser at det mest sannsynlig kan være tilfelle med din hund og, dess bedre er det. Tilrettelegg for minimalt med triggere for hunden din og å holde dyra skilt når du ikke hjemme eller kan følge godt med på interaksjonen mellom dem er mitt beste tips til deg. Pluss, trene på impulskontroll og konsentrasjon. Atferden på hunden din kommer garantert til å forandre seg når den går igjennom de forskjellige kjønnsmodningsfasene - kanskje spesielt dersom du har hannhund.  Fortsett å trene gjennom hele livet til hunden din så minimerer du sjansen for at noe går galt. 
    • Jeg meldte en bekymring til mattilsynet i sommer. Hadde masse bevis på at dyrene ikke hadde det bra, hadde samtaler på telefon, SMS, mailkorrespondanse med saksbehandler fra Mattilsynet, pluss jeg lagde egen googledisk-folder med bilder og videoer av forholdene som hun/de fra Mattilsynet hadde fri tilgang til. Jeg vet også at Mattilsynet var der i hvert fall en gang på befaring. Det endte i at eieren fortsatt har dyrene, noe jeg syntes er heeelt hårreisende.  Hundene hadde tak over hodet, tilgang til mat og vann - så da var det ikke skjellig grunn til omplassering. På tross av at de konstant sto ute, sloss så blodet sprutet og ikke ble møkka for... Nå har jeg flytta, men da jeg fortsatt bodde i området stod det to voksne pluss fire/fem valper i samme hundegård. Alle utenom den ene var forholdsvis store driv- og jakthunder på rundt 25/30 kilo. Tror også at Mattilsynet har sykt mye å gjøre, med lite ressurser til å gjennomføre alt, at de kun har mulighet til å befare bekymringer der dyr er døende eller har veldig, veldig kummerlige livsforhold. Det du beskriver er selvfølgelig helt ******, men trolig ikke nok til at Mattilsynet kommer til gjøre noe.. Dessverre.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...