Gå til innhold
Hundesonen.no

Fra valpebinge til valperom


janne og pippi

Recommended Posts

Pippi har nå flyttet ut fra valpebingen og inn på hunderommet. :icon_fun: Der skal hun tilbringe timene når jeg er på jobb.(Dette som en overgang fra bingen til å ha tilgang til hele huset)

Hun har allerede ommøblert slik hun vil ha det, og ser ut til å stortrives med så mye plass! :)

Rommet er valpesikret og har grind forran døråpningen slik at hun kan se inn på stua. Når jeg er hjemme springer hun ut og inn som hun vil.

Så kommer spørsmålet mitt... Bør jeg ha aviser på hele gulvet eller bare der hun skal gjøre fra seg viss trangen blir for stor? Tenkte for "pottetreningen" sin del...

Åpen for forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har aviser kun på et begrenset område (kanskje på str. med to/tre aviser) på rommet der valpen(e) mine oppholder seg på dagtid. Synes ikke det er noen vits å ha aviser over hele området, liksom.

Kjekt om de lærer seg å løpe TIL avisen når de skal gjøre noe - ikke bare sette seg ned der de tilfeldigvis er i øyeblikket.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har aviser kun på et begrenset område (kanskje på str. med to/tre aviser) på rommet der valpen(e) mine oppholder seg på dagtid. Synes ikke det er noen vits å ha aviser over hele området, liksom.

Kjekt om de lærer seg å løpe TIL avisen når de skal gjøre noe - ikke bare sette seg ned der de tilfeldigvis er i øyeblikket.

Susanne

Jepp, enig!

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...