Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow Askøy hundeklubb

Jeampi

Recommended Posts

Skrevet

Vi har vært på valpeshow igjen og resultatet ble som sist helg. 1BTK og BIM, slått av kullbror :wub:

Kritikk:4mnd. gammel tispe av meget god type,vakkert hode og uttrykk,nydelig mørke øyne,meget vekutv kropp for alder,korrekt kompakt kropp,beveger seg meget godt fra alle hold,vakker pels og farge,herlig gemytt,velvinklet,velvist.

Kjempefornøyd med kritikken. Bare positivt :getlost: Dommeren sa at hun gikk som en maskin, så det var artig :Laugh:

bimbirask.jpg

Skrevet

Jeg komme jo til helgen :) Men da bare med Shaylee siden Aro er litt for stor til å få plass i cabinen :) Men vi kommer altså til rackethallen for å stille på søndagen, kommer du og eller?

Skrevet

Yey! Det er samme dagen som vi skal stille. Ser du ei med en grå og en rød dott under armen og som mest sannsynlig er hyper stressa og fjern så er det meg :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...