Gå til innhold
Hundesonen.no

Knott og Zima

Aya

Recommended Posts

Så nydelig søt hun er :(

Hun har jammen vokst siden jeg møtte henne, hun er helt herlig :(

Tusen takk:D

Wow, hun har blitt stor i forhold til de forrige bildene jeg så! Og hun er RÅlekker, jeg vil ha en sånn BC :(

Ja, hun har blitt stor jente sånn plutselig! Og tusen takk- det er godt hun er pen, for hun har sikkert spist opp ting til den dobbelte verdien av henne selv :glare: Endelig begynner det å gå litt greiere, og akkurat nå ligger hun og koser seg i den nye Bia Bed'en, som iallefall var en suksess!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 363
  • Created
  • Siste svar
Nydelig hun er, Aya! Minner sterkt om Jaranhund :( Har det samme blikket som veldig mange andre derfra har. Er hun forresten like gal som hun ser ut i blikket? For da må jeg nesten si at jeg føler med deg :(

Jess. Hun er. Helt sprø. Men samtidig HAR hun en avknapp, får hun nok så sover hun inne, og det er jo deilig. Det er bare det at "nok" liksom er fryktelig mye da, haha. Men det advarte du meg jo om før jeg kjøpte henne. Er knallfornøyd, men hun er noe sinnsyk ja:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess. Hun er. Helt sprø. Men samtidig HAR hun en avknapp, får hun nok så sover hun inne, og det er jo deilig. Det er bare det at "nok" liksom er fryktelig mye da, haha. Men det advarte du meg jo om før jeg kjøpte henne. Er knallfornøyd, men hun er noe sinnsyk ja:p

Rolig og sinnsyk er bra :( Jeg liker dem slik, sove inne og være fullstendig hakke gærn ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Hurra for Knott som er ett år i dag! Snuppa har utviklet seg til å bli en flott liten frøken, trygg og (forholdsvis) rolig:p Vi har prøvd oss på gjeting, og skal fortsette med det, og trener mye spor og lydighet. Her kommer to bilder fra Stavanger sentrum, tatt i går, og flere bilder kommer i bloggen i løpet av helgen. (www.knottis.blogspot.com)

1aar2.jpg

1aar1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen:D Vi har feiret dagen med en joggetur og Knott har fått ny pipeleke formet som en mus:p Den var festlig. Nå ligger prinsessen og sover rett ut. Vi har enda en grunn til å feire: potene hennes er MYE bedre, så jeg blir mer og mer sikker på at hun kanskje hadde en strekk eller noe, som fikk henne til å gå litt merkelig en liten periode.. Tusen takk for alle koselige kommentarer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fineste knottis har blitt stor, voksen dame jo... :lol:

Men fortsatt like vakker kan jeg se, og jeg regner med at hun er like sjarmerende som når jeg traff henne for sånn ca hundre år siden.

Grattis med dagen, sånn litt på etterskudd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...