Gå til innhold
Hundesonen.no

noe a la finn.no i danmark?


WheatenMali

Recommended Posts

Hm, tror nesten ikke dette er lov på forumet.... Eller er det andre regler når det ikke er linker til norske sider.... (har visst gjort feil selv i dag og fått slettet et innlegg med link til en norsk side..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Hm, tror nesten ikke dette er lov på forumet.... Eller er det andre regler når det ikke er linker til norske sider.... (har visst gjort feil selv i dag og fått slettet et innlegg med link til en norsk side..)

Din link handlet om en annonse for UTHENGING faktisk, disse linkene er til annonser for noen som leter etter NOE.

STOR forskjell faktisk

Dersom noen på sonen spør f.eks. - noen som vet hvor jeg kan finne en billig fryser - da kan noen linke til en Finn annonse med en billig fryser.

Det er en viss forskjell på å linke til annonse for å henge ut vedkommede - og for å hjelpe andre liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din link handlet om en annonse for UTHENGING faktisk, disse linkene er til annonser for noen som leter etter NOE.

STOR forskjell faktisk

Dersom noen på sonen spør f.eks. - noen som vet hvor jeg kan finne en billig fryser - da kan noen linke til en Finn annonse med en billig fryser.

Det er en viss forskjell på å linke til annonse for å henge ut vedkommede - og for å hjelpe andre liksom...

Da tror jeg du må forklare hva UTHENGING er.... Det jeg sette inn var link til en annons om noen som søkte etter HUND. Og sånn sett så LETER de og etter NOE. (oi, jeg og kan visst skrive store bokstaver)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Da tror jeg du må forklare hva UTHENGING er.... Det jeg sette inn var link til en annons om noen som søkte etter HUND. Og sånn sett så LETER de og etter NOE. (oi, jeg og kan visst skrive store bokstaver)

OK - nå skal jeg være snill, men seriøst - jeg er midt i røykeslutt og det er i ferd med å gå utover deg liksom...........

....og ditt spørsmål i forbindelse med din link var "kan dette være seriøst"??

Ditt mål var å lage ramaskrik om hvor dumme og useriøse disse menneskene var - ene og alene faktisk, og beklager - men det er ikke mulig for deg å skjule dine motiver bak noe annet.

Hadde du postet linken og skrevet " Noen leter etter hund, kan vi hjelpe" - så hadde ikke linken blitt slettet - og hvis du ikke er smart nok til å se forskjellen på hva du gjorde og det som gjøres i denne tråden - ja, så er det kanskje bra at vi har moderatorer på sonen som faktisk ser forskjell.

...men jeg synes vel jeg erindrer at du sleit med å definere personangrep og sakelig argumentasjon i en annen tråd her under generelt så kanskje du bare rett og slett ikke vet hva forskjellen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK - nå skal jeg være snill, men seriøst - jeg er midt i røykeslutt og det er i ferd med å gå utover deg liksom...........

....og ditt spørsmål i forbindelse med din link var "kan dette være seriøst"??

Ditt mål var å lage ramaskrik om hvor dumme og useriøse disse menneskene var - ene og alene faktisk, og beklager - men det er ikke mulig for deg å skjule dine motiver bak noe annet.

Hadde du postet linken og skrevet " Noen leter etter hund, kan vi hjelpe" - så hadde ikke linken blitt slettet - og hvis du ikke er smart nok til å se forskjellen på hva du gjorde og det som gjøres i denne tråden - ja, så er det kanskje bra at vi har moderatorer på sonen som faktisk ser forskjell.

...men jeg synes vel jeg erindrer at du sleit med å definere personangrep og sakelig argumentasjon i en annen tråd her under generelt så kanskje du bare rett og slett ikke vet hva forskjellen er.

Om du er midt i røykeslutt får bli ditt eget problem, det har ikke noe med meg å gjere... Og nei, mitt mål var IKKE å lage noe ramaskrik i det hele. Kan jo fortelle at jeg laget ett nytt innlegg og tok vekk linken. Kan og informere deg at eg

sendte PM til vipsen ang dette for eg prøvde å ta vekk linken, men fekk det ikkje til, for eg fant berre sjølve overskriften til emnet og fikk derfor ikkje endret noe. Men du såg kanskje og i innlegget mitt at eg skreiv at om eg gjorde noe galt eller feil så regnet eg med å få beskjed om det. (hvilket eg og fikk, takk vipsen)

Fordi eg la en link i emnet så hadde det blitt slettet uansett kva eg hadde hatt til overskrift.

Men kva du skriver om at eg sleit med å definere personangrep og sakelig argumentasjon i en annen tråd så må eg berre seie at eg har ikkje den minste anelse kva du snakker om. (men om du finner den, så må du gjerne vise meg det.)

http://dyresonen.no/forum/index.php?showtopic=22321

Her står det vel klart og tydelig hva som er lov og ikke lov.

Ja, og det var på bakgrunn av den at eg prøvde å slette linken. Men det var og derfor eg spurte om det var lov å sette inn linkene som 2ne sette inn, fordi der er og tlf.nr og gateadresse. Bør vel vere snar å legge til at eg ikkje har noko i mot det innlegget, det var kun et spørsmål på generelt grunnlag.

(blir vel dobbelposting dette, men eg får ikkje det til på noen annen måte..)

*Dobbelposten er slått sammen, mod Nina*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK - nå skal jeg være snill, men seriøst - jeg er midt i røykeslutt og det er i ferd med å gå utover deg liksom...........

Kanskje på tide å holde seg unna da eller? Klarer du ikke holde personlige "ting" for deg selv, uten at det skal gå utover andre, så kanskje ta en pause?!? :rolleyes:

(nå sier du sikkert "jeg bestemmer da selv hva jeg gjør") Men om det skal så lite til for at det skal gå utover andre, så er et tips å bare holde seg unna, la vær å svare)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skrev Belgerpia:

OK - nå skal jeg være snill, men seriøst - jeg er midt i røykeslutt og det er i ferd med å gå utover deg liksom...........

....og ditt spørsmål i forbindelse med din link var "kan dette være seriøst"??

Ditt mål var å lage ramaskrik om hvor dumme og useriøse disse menneskene var - ene og alene faktisk, og beklager - men det er ikke mulig for deg å skjule dine motiver bak noe annet.

Hadde du postet linken og skrevet " Noen leter etter hund, kan vi hjelpe" - så hadde ikke linken blitt slettet - og hvis du ikke er smart nok til å se forskjellen på hva du gjorde og det som gjøres i denne tråden - ja, så er det kanskje bra at vi har moderatorer på sonen som faktisk ser forskjell.

...men jeg synes vel jeg erindrer at du sleit med å definere personangrep og sakelig argumentasjon i en annen tråd her under generelt så kanskje du bare rett og slett ikke vet hva forskjellen er.

Og så bcRex

Kanskje på tide å holde seg unna da eller? Klarer du ikke holde personlige "ting" for deg selv, uten at det skal gå utover andre, så kanskje ta en pause?!? :rolleyes:

(nå sier du sikkert "jeg bestemmer da selv hva jeg gjør") Men om det skal så lite til for at det skal gå utover andre, så er et tips å bare holde seg unna, la vær å svare)

Kan ikke se at Belgerpia var personlig i dette det hele tatt! At hun unnskylder seg ved å si at hun er midt i en røykeslutt synes jeg er helt fear. Og når det er sagt, så om du ikke klarer å la være å irritere deg over slikt så får du følge ditt eget råd; sett deg på hendene og la være å svare!

Hvorfor skulle hun være så barnslig at hun svarer deg med noe slikt. Sist jeg sjekket profilen hennes var hun en voksen dame som ikke trengte å bruke spadeknepet og "min far er større en din far" taktikken.

Dette med å finne seg ett hus i danmark ved å lete på noe alla "finn.no", er noe helt annet enn å henge ut en enkelt annonse for øvrig! Og redigeringsfunksjonen er en fin fin greie når man trenger å rette opp noe galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, tror nesten ikke dette er lov på forumet.... Eller er det andre regler når det ikke er linker til norske sider.... (har visst gjort feil selv i dag og fått slettet et innlegg med link til en norsk side..)

Da tror jeg du må forklare hva UTHENGING er.... Det jeg sette inn var link til en annons om noen som søkte etter HUND. Og sånn sett så LETER de og etter NOE. (oi, jeg og kan visst skrive store bokstaver)

Flirer.. Hvis du ikke kan se forskjellen på å leite etter leiligheter og å diskutere teite annonser, så er jo det leit for deg, egentlig :)

Og jeg er ikke midt i røykeslutt, jeg bare er sånn jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha fulgt med her litt så får jeg bare ennå flere vendinger mot enkelte her inne!

Nevner ikke navn,men nå ser jeg faktisk for forhåndsdømmende folk er!

Er det virkelig muulig være så godtroende om seg selv?? :)

Folk MÅ få lov til å gjøre feil her inne!

Istedet for hva mange av dere har gjort, skulle dere heller prøvd å hjelpe henne,og si at sånn er det ikke!

Ikke bare kvesse klørne of frese fra seg med engang!

Skjønner ikke at det er mulig jeg..

Etter hva jeg har fått med meg prøvde ROCCO og hjelpe den personen som laga tråden,ved å si at hun selv hadde gjort en feil, som minnet henne om denne! Og kanskje bare ville hjelpe..

Men så "bråkjekke" som dere her inne er, så klarer dere ikke tenke før dere åpner munnen!

Desverre!

Skjønner ikke..eller..Jeg fatter ikke, at det er mulig jeg!

Se på dere selv da! Gamle er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hellandussan da, BareLinn..

JEG prøvde bare å hjelpe ei som skal ha leilighet i Danmark jeg - og jeg syns ikke det er en større sak enn at OM det er så galt at jeg la ut de lenkene, så hvorfor ikke rapportere til moderator, fremfor å pipe om det i denne tråden?

Og jeg har fortsatt ikke kvesset noen klør, jeg er motbydelig sarkastisk helt av meg selv :)

PS.. Fortsatt med ukvessede klør.. Damen kaller seg vel Ricco, ikke Rocco.. Når rett skal være rett ;) (og ja, jeg måtte bare)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...