Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Harstad


Monab88

Recommended Posts

Er det noen som skal til Harstad i april?

Jeg og en kamerat skal dit med Albin og Bella samt skye terrieren Danny.

Litt langt å kjøre da, 95 mil:/

Men siden Albin står for championatet greier jeg ikke å la være :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst å stille Deco i champ klassen samt gå ag hopp, men han har en hevelse i musklene på innsiden i armhulen på ene forlabben. Har gått på medisin i en uke, samt vært massert i 2 uker uten antydning til bedring. :wub: Skal til vetten i morgen for nøyere sjekk, så får vi høre hva hun sier.

Men blir nok slik at jeg heller drar avgårde med kun Rajah og lar henne få sosialiseringstrening. :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

25 whippets (tidene forandrer seg - mer enn 10 whippets på en utstilling nord for Trondheim var utenkelig da jeg var ung...).

Dessuten 2 azawakher som jeg gleder meg veldig til å se - ikke hver dag man har muligheten til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Vi kjører i morgen formiddag. Vi har med oss to av Schäferhundene. ;)

Jeg tipper det kommer til å bli endel stress på søndag da jeg går LP klokken 9, og Schäferhundene også går i ringen da. Så det er ikke sikkert jeg får handlet noen. Men vi satser på LP'en så får vi se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kameraten min kjører i 11 tia i kveld. Rekner med å bruke ca. 15-16 timer oppover så er vel fremme i morgen ettermiddag en gang.

Vi har med oss berneren Bella, skye terieren Danny og en liten amerikansk cocker spanielvalp ;)

Lykke til alle som stiller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei ,

Ja vi skal dit ^_^ ;)

Mirna mammaen våres skal kanskje delta i *JH* hvis vi rekker det fordi vi har gjordt en stor tabbe ...

Jeg håper dere får det fint og gode og flotte resultater der.

Vi skal hvertfall stille papillon...! ;);)

Hilsen,

Mirna, Kelly og Tika

(Tika skal ikke med)

www.kelly-tika.piczo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...