Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Harstad

Monab88

Recommended Posts

Skrevet

Er det noen som skal til Harstad i april?

Jeg og en kamerat skal dit med Albin og Bella samt skye terrieren Danny.

Litt langt å kjøre da, 95 mil:/

Men siden Albin står for championatet greier jeg ikke å la være :icon_redface:

Guest cavkooik
Skrevet

Jeg har veldig lyst - men det er langt å kjøre! "Bare" ca 75 mil herfra, men allikevel... Hadde vært gøy å vært der.

Guest Christine
Skrevet

Nei, vi kommer ikke.

Men krysser fingrene for at Albin får det siste certet! ;)

Skrevet

Vi hadde i utgangspunktet tenkt til å dra oppover - det passer så fint med minstesøstra mi sin bursdag. Må se an gronnisvalpen og litt sånt, men håper det blir noe av.

Skrevet

Har lyst å stille Deco i champ klassen samt gå ag hopp, men han har en hevelse i musklene på innsiden i armhulen på ene forlabben. Har gått på medisin i en uke, samt vært massert i 2 uker uten antydning til bedring. :wub: Skal til vetten i morgen for nøyere sjekk, så får vi høre hva hun sier.

Men blir nok slik at jeg heller drar avgårde med kun Rajah og lar henne få sosialiseringstrening. :getlost:

• 2 weeks later...
Skrevet

Var ikke mange som skulle hit gett :D

Bella og Danny er iallefall påmeldt nå :D

Albin blir hjemme denne gangen.

Skrevet

Bare 6 Basenjier... 2 av dem er mine, jeg vet om en til som skal dit. De andre aner jeg ikke... Finner eller svensker, kanskje?

Skrevet

25 whippets (tidene forandrer seg - mer enn 10 whippets på en utstilling nord for Trondheim var utenkelig da jeg var ung...).

Dessuten 2 azawakher som jeg gleder meg veldig til å se - ikke hver dag man har muligheten til det!

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg og Susanne skal

Vi kommer med 4 whipper, 2 Borzoi og 2 Saluki:)

Skal begynne å kjøre i kveld... Gleder meg, blir jentetur ja.

Treffes da, til de som skal.

Klem

Kristin

Skrevet

Vi kjører i morgen formiddag. Vi har med oss to av Schäferhundene. ;)

Jeg tipper det kommer til å bli endel stress på søndag da jeg går LP klokken 9, og Schäferhundene også går i ringen da. Så det er ikke sikkert jeg får handlet noen. Men vi satser på LP'en så får vi se ;)

Skrevet

Jeg og kameraten min kjører i 11 tia i kveld. Rekner med å bruke ca. 15-16 timer oppover så er vel fremme i morgen ettermiddag en gang.

Vi har med oss berneren Bella, skye terieren Danny og en liten amerikansk cocker spanielvalp ;)

Lykke til alle som stiller!

Skrevet

Heihei ,

Ja vi skal dit ^_^ ;)

Mirna mammaen våres skal kanskje delta i *JH* hvis vi rekker det fordi vi har gjordt en stor tabbe ...

Jeg håper dere får det fint og gode og flotte resultater der.

Vi skal hvertfall stille papillon...! ;);)

Hilsen,

Mirna, Kelly og Tika

(Tika skal ikke med)

www.kelly-tika.piczo.com

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...