Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Harstad

Monab88

Recommended Posts

Er det noen som skal til Harstad i april?

Jeg og en kamerat skal dit med Albin og Bella samt skye terrieren Danny.

Litt langt å kjøre da, 95 mil:/

Men siden Albin står for championatet greier jeg ikke å la være :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst å stille Deco i champ klassen samt gå ag hopp, men han har en hevelse i musklene på innsiden i armhulen på ene forlabben. Har gått på medisin i en uke, samt vært massert i 2 uker uten antydning til bedring. :wub: Skal til vetten i morgen for nøyere sjekk, så får vi høre hva hun sier.

Men blir nok slik at jeg heller drar avgårde med kun Rajah og lar henne få sosialiseringstrening. :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

25 whippets (tidene forandrer seg - mer enn 10 whippets på en utstilling nord for Trondheim var utenkelig da jeg var ung...).

Dessuten 2 azawakher som jeg gleder meg veldig til å se - ikke hver dag man har muligheten til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Vi kjører i morgen formiddag. Vi har med oss to av Schäferhundene. ;)

Jeg tipper det kommer til å bli endel stress på søndag da jeg går LP klokken 9, og Schäferhundene også går i ringen da. Så det er ikke sikkert jeg får handlet noen. Men vi satser på LP'en så får vi se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kameraten min kjører i 11 tia i kveld. Rekner med å bruke ca. 15-16 timer oppover så er vel fremme i morgen ettermiddag en gang.

Vi har med oss berneren Bella, skye terieren Danny og en liten amerikansk cocker spanielvalp ;)

Lykke til alle som stiller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei ,

Ja vi skal dit ^_^ ;)

Mirna mammaen våres skal kanskje delta i *JH* hvis vi rekker det fordi vi har gjordt en stor tabbe ...

Jeg håper dere får det fint og gode og flotte resultater der.

Vi skal hvertfall stille papillon...! ;);)

Hilsen,

Mirna, Kelly og Tika

(Tika skal ikke med)

www.kelly-tika.piczo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...