Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan går det med Sonja og hundene?


Turnip

Recommended Posts

Gosh, en egen tråd om meg og hundene! ;)

Her går alt bare bra, men jeg har dessverre ikke tid til å sitte på nett, valpene sliter meg helt ut. Men jeg overlever altså. ;) Er på skolen nå så har dessverre ikke noen bilder å legge ut, men skal legge ut så fort som mulig, lover! Tine, hehe sitter på MSN på skolen da. ;)

Skal til Oslo 29.mars så vis noen vil være med på tur engang i påska må dere bare si ifra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!
Gosh, en egen tråd om meg og hundene! ;)

Her går alt bare bra, men jeg har dessverre ikke tid til å sitte på nett, valpene sliter meg helt ut. Men jeg overlever altså. ;) Er på skolen nå så har dessverre ikke noen bilder å legge ut, men skal legge ut så fort som mulig, lover! Tine, hehe sitter på MSN på skolen da. ;)

Skal til Oslo 29.mars så vis noen vil være med på tur engang i påska må dere bare si ifra! ;)

JA! ;)

Trenger jeg å si mer? :rolleyes: Håper vi kan bli med på tur, er det noen hunder jeg vil møte så er det dine, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gosh, en egen tråd om meg og hundene! :P

Her går alt bare bra, men jeg har dessverre ikke tid til å sitte på nett, valpene sliter meg helt ut. Men jeg overlever altså. :) Er på skolen nå så har dessverre ikke noen bilder å legge ut, men skal legge ut så fort som mulig, lover! Tine, hehe sitter på MSN på skolen da. :)

Skal til Oslo 29.mars så vis noen vil være med på tur engang i påska må dere bare si ifra! :P

Skal du til Oslo med alle hundene? Trodde du var fra Oslo, jeg :D ! Se på nicket ditt, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 valper? Har du ikke en toller valp, en fransk bulldog valp og to borzoi valper da?

Kan hende jeg tar feil men..

Er nok noe sånt etter hva jeg har skjønt, men nå tror jeg ingen av de faktisk er hennes, ifølge hva som har blitt sagt før (fikk aldri med hvem ho eide, og hvem ho ikke eide. Og de to borzoi valpene er vel moren sin? :)

Rett meg om jeg tar feil nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok noe sånt etter hva jeg har skjønt, men nå tror jeg ingen av de faktisk er hennes, ifølge hva som har blitt sagt før (fikk aldri med hvem ho eide, og hvem ho ikke eide. Og de to borzoi valpene er vel moren sin? :)

Rett meg om jeg tar feil nå :D

De to blandingene + franske bulldoggen er vel hennes. Tolleren og CC'en er hun vel bare deleier til. Tror de bor hos søsteren. Men de borzoi valpene.. Skulle hun ikke bare ha de på for over en bestemt periode da? Mulig at jeg har missforstått, men har ikke snakket med ho på veldig lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg vet er at hun eier Nikki og Pia, også eier foreldrene den toller valpen. Borzoi valpene aner jeg egentlig ikke :D Men om man sjekker gamle tråder kan man vel finne det ut :) ?!

Også var det vel to valper/unghunder til som er søsterene sine, og at hun er del eier eller noe :)

Mulig jeg tar heeeelt feil altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to blandingene + franske bulldoggen er vel hennes. Tolleren og CC'en er hun vel bare deleier til. Tror de bor hos søsteren. Men de borzoi valpene.. Skulle hun ikke bare ha de på for over en bestemt periode da? Mulig at jeg har missforstått, men har ikke snakket med ho på veldig lenge :)

Nå tror jeg at jeg skjønner :)

Dvs sonja har to hunder? tre hunder mente jeg!

Men de to borzoiene de skulle ha på fòr var vel moren som skulle ha??? (mente ho sa det i tråden hvor ho spurte litt ut om rasen).

EDIT: rettet på noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Sonja, er du der? Kan du komme og løse opp hundeforviklingane dine for oss? Det er noen av oss som lurer litt på hvilke hunder du faktisk har ansvar for og hvilke som kanskje er litt mer perifere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Sonja, er du der? Kan du komme og løse opp hundeforviklingane dine for oss? Det er noen av oss som lurer litt på hvilke hunder du faktisk har ansvar for og hvilke som kanskje er litt mer perifere...

Og vær flink med å forklare :) (så vi får orden på faktaen) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...