mbakkevold Skrevet 12. Mars 2007 Rapporter Skrevet 12. Mars 2007 Var på besøk hos oppdretter igår og fikk møte valpene. Såvidt jeg klarte å gå der i fra uten å ta de med meg! Er ikke bestemt hvilken av de fire tispevalpene jeg skal ha ennå, men det spiller ingen rolle, de var så fine alle sammen
netteliten Skrevet 12. Mars 2007 Rapporter Skrevet 12. Mars 2007 Beagle er den første hunderasen jeg forelsket meg i! Nydelige øyne og ører, flotte farger. Som lita jente kjøpte jeg meg en beagle bamse med tøffel i munnen, for jeg MÅTTE ha den hunden! Grattulerer så masse!
renatepia Skrevet 12. Mars 2007 Rapporter Skrevet 12. Mars 2007 Nåwh! Så søte de var.. Gratulerer så masse, masse!
Symra&Pippin Skrevet 12. Mars 2007 Rapporter Skrevet 12. Mars 2007 Jeg er også svak for beagler. Nydelige valper var det! Tipper du gleder deg til å få med en av de der hjem!
mbakkevold Skrevet 12. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mars 2007 Jeg er også svak for beagler. Nydelige valper var det! Tipper du gleder deg til å få med en av de der hjem! Tuller nå! Var klar som et egg i går jeg men regner med at de neste 3-4 ukene går kjempefort, så trenger nok tiden til å få alt i orden!
Scarlet Skrevet 13. Mars 2007 Rapporter Skrevet 13. Mars 2007 Beagle er en fasinerende rase. Ser alltid så snille ut Søte valpisser
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar