Gå til innhold
Hundesonen.no

Crufts finalen live

HHC

Recommended Posts

Guest Christine
Skrevet
De driver vel å kårer "Friends for life" kategorien

Korrekt..De kåret akuratt vinneren ;)

• Svar 192
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine
Skrevet

Jessda, jeg blir liksom jaget innpå rommet mitt jeg..Fordi pc'n står høyt på <_<

Skrevet

Ja, engelskmennene er ganske så sære - og tror liksom ikke noen andre i verden har noen bra hunder.. Men nå, etter noen år, har de da skjønt litt de også - og faktisk begynt å importere hunder også.. I alle fall innenfor min rase, og den er jo britisk (så det tok noen år for dem å innrømme).

Og flere av gruppevinnerne på Crufts de senere årene har i alle fall vært eid i utlandet, men vi får håpe dommeren dømmer HUND og ikke politikk.

Susanne

Skrevet
Jessda, jeg blir liksom jaget innpå rommet mitt jeg..Fordi pc'n står høyt på <_<

Laptopen og jeg er jaget fra stua til kjøkkenet <_<

Foreldre.....!

Guest Christine
Skrevet

Haha, jeg har bursdag i morgen, og nede sitter besøket mitt, mens jeg sitter oppe og hører på radio ;)

Skrevet
Haha, jeg har bursdag i morgen, og nede sitter besøket mitt, mens jeg sitter oppe og hører på radio ;)

Haha! Men de må da forstå at dette er mye viktigere! ;)

Skrevet
OT; På min pc har denne tråden 0 visninger ^^

Du skjønner, det har blitt funnet opp en ny ting her, man er ikke innom trådene, man bare skriver i dem ;)

hehe ;)

Skrevet
Du skjønner, det har blitt funnet opp en ny ting her, man er ikke innom trådene, man bare skriver i dem ;)

hehe :P

EDIT: Halvtime ;) ;) ;)

Dette tar sin tid

Skrevet

Nå er det 551 visninger. Tydeligvis interessant sak!

Heia Norge!

Beardedeieren virker så sympatisk. Godt å høre at også gruppevinnere på Crufts har nerver, og ikke tar det som en selvfølge. Synes hun beskriver hunden så tiltalende. "She's not a showdog, she's a companion and a friend. [...] I'm just so proud".

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...