Gå til innhold
Hundesonen.no

Crufts finalen live

HHC

Recommended Posts

• Svar 192
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
gå inn på www.bbc.com ogsøkpå crufts kanskje den ligger der;)

Har selvfølgelig prøvd det men finner den ikke, om noen har link så takke rjeg for å få den! ;)

Guest Christine
Skrevet

Sitter her og følger spent med på radioen jeg nå! ;) Dette blir spenneeende!

Skrevet
Takk!

Bare hyggelig - dette er jo fryktelig spennende, selv om jeg ikke har retriever selv.. Har sommerfugler i magen! :-)

Skrevet

Så spennende! Sitter å hører på radioen jeg også ;) Men hva er det egentlig de snakker om nå? De nevner så mange forskjellige raser, er det BIG-kåring i en eller annen gruppe, som de kommenterer? Og når begynner BIS?

Skrevet
Så spennende! Sitter å hører på radioen jeg også ;) Men hva er det egentlig de snakker om nå? De nevner så mange forskjellige raser, er det BIG-kåring i en eller annen gruppe, som de kommenterer? Og når begynner BIS?

Det er toy nå - mye tilsvarende vår gruppe 9.

Har ikke sett noe klokkeslett for BIS'et, men har hørt at de er kjempepresise nettopp fordi det overføres på TV.

Guest Christine
Skrevet

Går det på BBC i kveld???

Edit: ojsann..Nå må jeg lete igjenom kanalene! ;)

Skrevet
21.35 skal den begynne ;)

Norsk eller britisk tid?

Og hvis det er britisk tid, når er det norsk tid? Om fem minutter eller om to timer og fem minutter? Det virker logisk om fem minutter... Synes nervene mine...

Skrevet
Iiiik! Nå begynner det med BIS! ;)

Iiiik! Og nå ble det brutt her..Håper ikke det kommer bruddvis gjennom BIS-kåringen..Nå kom det tilbake! ;)

Skrevet
Heia Jonna & Simon!

Norges ære står på spill 5 år siden sist vi fikk en BIS hund! ;)

Hvem var det som vant da? Topscore Contradiction? eller hvordan det nå skrives!? ;)

Guest Christine
Skrevet
Hvem var det som vant da? Topscore Contradiction? eller hvordan det nå skrives!? ;)

Topscore Contradiction ja! ;)

Guest Christine
Skrevet

Jeg hører iallefall alt ;)

Edit: Prøvd å lukke vinduet, og åpne det igjen'?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...