Gå til innhold
Hundesonen.no

pip pip pip pip

WheatenMali

Recommended Posts

pip pip pip pip pip pip!!!

Nena har funnet ut at hun elsker å tygge på pipelekene sine HELE tida, PIP PIP PIP! Jeg har lakt de bort 3ganger nå og så kommer det igjen PIP PIP PIP PIP PIP PIP PIP PIP!!!!! HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL!!

Blir sprø av den bikkja der assa! Virker som hun vet hva hun driver med og gjør det bare for å få oppmerksomhet!!

Tok et bilde av henne nå nettopp med den ene leka!

pip.jpg

øøhh... Hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor bestilte en kylling som piper på nettet Den hadde hun tenkt å ha hjemme når vi kom på besøk... :D Helt til hun hørte pipelyden! ;) Så hun sendte den med oss hjem og Nemi gikk bananas, gøyeste leken i manns minne, dag ut og dag inn. :-o Men så endelig... en dag kom det ingen lyd lenger! Hehehe... ;) 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, pipeleker er forbudt innen disse fire veggene! Jeg fikk HELT nok da mala fikk et gummibein med pipelyd! Hun lå konstand å peip med det, utrolig plagsomt i lengden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå endelig fått ro på bikkja og hun ligger og purker i ganga, Nena vet godt hvor vi legger bort lekene hennes så når hun synes hun har vært flink og trenger ett tyggebein hopper hun enkelt og greit opp med forbeina på buret og henter det hun måtte fortjene :D

Bruker også leke i lydigheten og det er digg og ikke måte fôre hu opp på hver eneste trening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til at Vicky ikke får leker er for å beholde gjenstands gleden ;)

Jammen dette går jo fint ann selv om hunden får ha leker inne i hus...

Det er jo forskjell på leker! Odin vet veldig godt hvilken leke som er til hva...-f.eks har vi en rød rågummiball til henting på tur - når han ser den, er han klar med en gang -første til fjerde gir på 0.2 sek.. :wink::D

Så har vi en tauknute som han bærer,og til å stå har vi en liten drage som piper - brukes til oppstilling med tanke på utstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, hunder kan velge en yndlingsleke utifra to såkalte identiske leker men med forskjellige farge, jeg har to baller med tråd i, de skal være såkalt identiske men den ene er oransj og rød og den er er gul og blå, Nena favoriserer den ene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Har gjemt pipelekene til Billy. Av den enkle grunn at han ikke liker de... Han leker med de, men så fort de begynner å pipe, så hopper han bakover, ser rart på de og begynner å pipe masse selv... Han blir liksom skikkelig trist.. :? Derfor fant jeg ut at det var best å gjemme de, så får han heller leke med de 1000 andre lekene sine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiLi elsker leker hun :D Selv om hun har masse forskjellige leker, så leker hun med dem alle sammen. Men selv om hun alltid har dem liggende tilgjengelig, er det ingenting som er mer moro enn når jeg leker med dem sammen med henne. Så kan fint bruke dem i trening også. Hun har en pipeleke, men det er en sånn med veldig svak lyd. Funker veldig bra synes jeg, for lyden er høy nok til at hun synes det er gøy, og lav nok til at den ikke plager meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjorven liker også leker, men spesielt liker hun nye leker :D Henta en liten firkantet plankebit her om dagen, den var gøy den!

Så jeg tror at man veldig gjerne kan bruke leker til både lek og trening, leken blir straks mye spennende når hun ikke når den eller når noen andre har den :roll: :wink:

Men ingen pipeleker her heller, hadde blitt gal! ;) holder meg heller til kong og tauknuter og tomme doruller mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjorven liker også leker, men spesielt liker hun nye leker ;) Henta en liten firkantet plankebit her om dagen, den var gøy den!

Så jeg tror at man veldig gjerne kan bruke leker til både lek og trening, leken blir straks mye spennende når hun ikke når den eller når noen andre har den :roll: :wink:

Men ingen pipeleker her heller, hadde blitt gal! ;) holder meg heller til kong og tauknuter og tomme doruller mm.

milie, Anne: :D

oops, ble visst to innlegg der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...