Gå til innhold
Hundesonen.no

VM i hundekjøring

jørn

Recommended Posts

Skrevet

Det foregår i disse dager VM i hundekjøring i Sverige (Åsele)

Resultater fra fredagen...

Snørekjøring menn

1 Yngve Hoel Norway

8-spann

1 Hege Ingebrigtsen Norway

6-spann

1 Edith Somdal Norway

4-spann

2 Venke de Lange Norwa

4 Lena Boysen Hillestad

Meget inponerende, Gratulerer folkens

Mvh

Jørn

Guest Snusmumrikk
Skrevet

Noen få spm siden jeg kjenner lite til den typen løp. Hvor langt kjører de forskjellige klassene i VM? Er dette rasehunder eller åpen konkurranse?

Må bare legge til i samme slengen at Finnmarksløpet også har start i dag siden du var inne på hundekjøring. Finnmarksløpet - europas lengste hundeløp på 1000 km - kan følges på www.finnmarkslopet.no. Hehe, og når jeg først er i gang nevner jeg at Iditarod verdens lengste hundeløp som går over 1800 km i Alaska er godt i gang for flere dager siden og norges håp Robert Sørlie for øyeblikket ligger på en 10. plass. Sorry, ikke meningen å kuppe tråden. Blir bare litt revet med

Skrevet
Noen få spm siden jeg kjenner lite til den typen løp. Hvor langt kjører de forskjellige klassene i VM? Er dette rasehunder eller åpen konkurranse?

Må bare legge til i samme slengen at Finnmarksløpet også har start i dag siden du var inne på hundekjøring. Finnmarksløpet - europas lengste hundeløp på 1000 km - kan følges på www.finnmarkslopet.no. Hehe, og når jeg først er i gang nevner jeg at Iditarod verdens lengste hundeløp som går over 1800 km i Alaska er godt i gang for flere dager siden og norges håp Robert Sørlie for øyeblikket ligger på en 10. plass. Sorry, ikke meningen å kuppe tråden. Blir bare litt revet med

Hehe, bare kupp du, har ingen eierintereser her..

Tror det er enklest å legge ut den linken her til spørsmålene dine:

http://www.draghundsvm2007.se/

Men det her gjelder sprint og mellomdistanse da..

Mvh

Jørn

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...