HHC Skrevet 8. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2007 Av 366 flatter har Simon (Norduch Plch WW-06 NV03-04-05-06 NordV-05-06 SV-05-06 FinV-04-05-06 PlV-06 Almanza Far & Flyg) blitt BIR og BIG på Crufts i dag! Wuhu! Vi heier ihvertfall på dem i BIS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 8. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2007 Sinnsykt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SheltieHeart Skrevet 8. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2007 Så bra:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 8. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2007 Kjempestilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 8. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2007 Wow, så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 8. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2007 Den hunden der er søren meg PERFEKT! Gjør jo ikke annet enn å vinne! Det er farfaren til min vofs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2007 Kjempe morro :icon_fun: Håper dem går "all the way to the top!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 8. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2007 Han har en helt utrolig karriere den hunden der altså! Men meget velfortjent... lekker sak og strutter i ringen! Heier på ham i BIS... (om det ikke kommer en norsk sheltie til Bis da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 8. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2007 Gratulerer så mye til Jonna og Simon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linepip Skrevet 8. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2007 Her er link til resultatene på Crufts, blir oppdatert etterhvert som rasene er ferdigdømt! http://crufts.fossedata.co.uk/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricia Skrevet 8. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2007 -og en norskoppdrettet labradortispe ble BIM, blant "et hav" av labbiser-kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 9. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2007 -og en norskoppdrettet labradortispe ble BIM, blant "et hav" av labbiser-kjempebra! Hva heter den hunden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 9. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2007 SH CH MAMBRINOS SPELLBOUND OF CARPENNY fra Jan Roger Sauge, kjempe morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 9. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2007 SH CH MAMBRINOS SPELLBOUND OF CARPENNY fra Jan Roger Sauge, kjempe morsomt! Ah Mambrino's-hund. Bor den i Norge tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 9. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2007 Ah Mambrino's-hund. Bor den i Norge tro? Ut i fra tittel og eier tror jeg nok ikke det " Owned by Penny Carpanini . England co/bred and loved by Kari Henie" Fra Mambrinos.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alucinor Skrevet 10. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2007 Denne artikkelen fra VG.no passer nok best inn her tenker jeg... Fra Dagbladet.no i allefall ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 10. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2007 Av 366 flatter har Simon (Norduch Plch WW-06 NV03-04-05-06 NordV-05-06 SV-05-06 FinV-04-05-06 PlV-06 Almanza Far & Flyg) blitt BIR og BIG på Crufts i dag! Wuhu! Vi heier ihvertfall på dem i BIS! Åååh han er jo så utrolig flott den hunden En av de peneste flattene jeg har sett. Heier på dem i BIS ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Sister Skrevet 10. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2007 Vi heier på dem i BIS selvsagt! Det er kjempe gøy og jeg er så stolt av juniorhandlinghunden min! www.flatkiss.com, inne i bloggen er det bilder av dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 10. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2007 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Sister Skrevet 11. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2007 Idag kl. 19.00 er det BIS - finalen på Crufts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 11. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2007 her er et bilde av flatten: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 11. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2007 Ååå, gleder meg til å høre hvordan det gikk i BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 11. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2007 Nå sitter jeg og hører på crufts-radioen og venter spent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 11. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2007 Nå sitter jeg og hører på crufts-radioen og venter spent! Egen tråd på hundeprat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 11. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2007 jepp, så den rett etter at jeg skrev innlegget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar