Betty Skrevet 7. Mars 2007 Rapporter Skrevet 7. Mars 2007 Min tur å starte en hvem skal tråd ang utstilling :icon_fun: Er det noen soniser som skal på utstillingen nrk avd nord trøndelag skal holde på Verdal den 29 april? Vi skal dit for å titte, samt miljøtrene litt med lille tollertull.
SaraS Skrevet 8. Mars 2007 Rapporter Skrevet 8. Mars 2007 hvilke raser skal? Er det bare for retrivere?
WheatenMali Skrevet 8. Mars 2007 Rapporter Skrevet 8. Mars 2007 retrieverklubben pleier vel kun å ha for retrieverrasene, så det tipper jeg ja.
HHC Skrevet 8. Mars 2007 Rapporter Skrevet 8. Mars 2007 Min tur å starte en hvem skal tråd ang utstilling :icon_fun: Er det noen soniser som skal på utstillingen nrk avd nord trøndelag skal holde på Verdal den 29 april? Vi skal dit for å titte, samt miljøtrene litt med lille tollertull. Tror det ble i Førde istedet for vår del... NRK har bare for retrievere ja
SD Skrevet 8. Mars 2007 Rapporter Skrevet 8. Mars 2007 Holder på å vurdere enda om jeg skal dit eller ei, men jeg skal stille på Fosen den 28.april som NRK arrangerer så får se om det blir begge dagene.
MarieR Skrevet 8. Mars 2007 Rapporter Skrevet 8. Mars 2007 Valpeshow eller utstilling?? Og hvilke raser kan stille? Siden den ikke er oppført på NKK`s sider for hvilke buhunder som kan stille er det lite sannstnlig at vi får da men Og da drar vi ikke heller... Haha,så nå at det var nrk som arrangerer, da er det delvsagt bare retrievere
Betty Skrevet 9. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2007 Syns dere skal dra uansett jeg :closedeyes: Valpen er jo med *lokkelokke*
Guest Christine Skrevet 9. Mars 2007 Rapporter Skrevet 9. Mars 2007 Syns dere skal dra uansett jeg :closedeyes: Valpen er jo med *lokkelokke* Men den får vi jo sett på LP stevnet på Skjetlein eller på NKK Trondheim
Betty Skrevet 9. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2007 Men den får vi jo sett på LP stevnet på Skjetlein eller på NKK Trondheim Baah teite. Ikke ødelegg lokkingen min her nå Det er forresten valpeshow for alle raser der også
aqita Skrevet 22. Mars 2007 Rapporter Skrevet 22. Mars 2007 Jeg skal stille mammas labrador... noen som blir med og treffes?
starlight Skrevet 22. Mars 2007 Rapporter Skrevet 22. Mars 2007 Er det valpeshow for alle raser der? Fant ikke noe info om dette på hjemmesiden til nrk jeg:S
Betty Skrevet 22. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mars 2007 Er det valpeshow for alle raser der? Fant ikke noe info om dette på hjemmesiden til nrk jeg:S Jepp. informasjon
starlight Skrevet 7. April 2007 Rapporter Skrevet 7. April 2007 shit, hadde tenkt meg på valpeshowet, helt til jeg oppdaga at det var den helga vi skal på agilitykurs:S
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar