Rusken01 Skrevet 5. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2007 Jeg er på jakt etter et sted hvor jeg trygt kan plassere min hund når jeg skal på ferie. Denne må helst ligge i nærheten av Oslo/Drammen. Jeg har super erfaring med Trofast hundepensjonat men dette blir for langt unna meg... Har du noen tips? Du må gjerne sende anbefalinger, har du skikkelig dårlig erfaring med sted vil jeg gjerne vite det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 5. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2007 Nå aner ikke jeg hvordan Drøbak ligger i forhold til der du bor med drøbak hundehotell har iallefall jeg fått inntrykk av at er kjempebra=D se www.drobakhundehotell.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kittykatt Skrevet 5. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2007 Skoger Dyrepensjonat er et bra sted Ligger ikke så langt etter konnerud i drm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest linek Skrevet 27. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2007 Skoger Dyrepensjonat er et bra sted Ligger ikke så langt etter konnerud i drm... Hei! Har du personlige erfaringer? Kan du fortelle litt mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje her Skrevet 29. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2007 Oslo kennel og hundepark: det er ett trygt sted å sette hunden sin det kan jeg garantere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 29. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2007 Oslo kennel og hundepark: det er ett trygt sted å sette hunden sin det kan jeg garantere! for der jobber du da eller? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar