Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt fylke


Guest Christine

Recommended Posts

Oo, siden du vet det, vet du kanskje hva slags rase® de har nå?.................. Noe må man jo interessere seg for innen kongefamilien :baby:

Hvis dere tar turen innom Vestfold er det verdt å ta turen ut til Tjøme både for Verndes Ende og Moutmarka. :baby:

Ganske sikker på at kongen har jakthunder i hevrtfall :D

Fuglehunder tror jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buskerud!

Buskerud har et offentlig folketall på ca 500 millioner innbyggere ( Egentlig er det vel en hel del mindre millioner) Tallet er bare for å overaske MC Gyver og FBI når de annkommer med sine invasjons styrker =P

Buskerud er fult av skog.. så her kan du... eehh.... Gå tur i skogen..

Buskerud har også vakkre natur perler.... Jepp.. Skoooog..

Ellers så har vi Sokna da.... Kaldeste hølet i Norge.. der det bare blir 30-35 - på vinteren innimellom.. Der bor folk som meg.. Jiiip !

Ellers så har vi.... hmmm... eehhh.... Hønefoss! en vakker by der det myldrer av høner og fosser..

Kommer mer =P

Prøv Glesne i Krøderen..det er pokker meg så grisekaldt her at det er helt psykt! Det har vært mindre en tredve kalde her imens det har vært 15-16 kalde i drammensområdet. INGEN fortalte meg at det var så hinsides kaldt rundt krøderfjorden! <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oo, siden du vet det, vet du kanskje hva slags rase® de har nå?.................. Noe må man jo interessere seg for innen kongefamilien :baby:

Hvis dere tar turen innom Vestfold er det verdt å ta turen ut til Tjøme både for Verndes Ende og Moutmarka. :baby:

De hadde iallefall fugliser for et par år tilbake, vet ikke om de lever enda.. Setter og pointer tror jeg! Min gamle bestevenninne pleide å få de ned i hagen, nemlig:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Glesne i Krøderen..det er pokker meg så grisekaldt her at det er helt psykt! Det har vært mindre en tredve kalde her imens det har vært 15-16 kalde i drammensområdet. INGEN fortalte meg at det var så hinsides kaldt rundt krøderfjorden! <_<

Pffff.... Ikke klag, sokna er kaldest :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hordaland

Bryggen i Bergen

Akvariet i Bergen (uten hund)

Aboretet, kanskje ikke så spennende, men pent der (svær parkting med massemasse planter og badeplass)

Fløibanen/Ulriken/gå over vidden

Ellers bor det masse snille soniser i Bergen tror jeg... ;p

Innover Hardanger er det massemasse pent

Er det i Møre&Romsdal Geirangerfjorden ligger? Trollstigen osv. Dit skal jeg hvert fall tilbake. Prekestolen og strendene i Rogaland er også fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Hahaha, her prøver familien å legge opp en tur i Norge i sommer, bare fordi jeg ikke vil reise fra hundene...Tusenfryd og andre slike parker er nok ikke aktuelt :baby:

Tror egentlig ikke vi drar lengre nord i landet...Jeg vil til prekestolen og mange andre fjell. Dog litt langt å reise med hunder fra Trøndelag, men med masse stopp og overnattinger går det vel bra? :baby:

Hva?? :shocked: Jeg som var klart til å slå et kjempeslag for Finnmark?? Jaja, du vet ikke hva du går glipp av. Droppe toppen av kransekaka (eller landet for den saks skyld)? Si i fra hvis du skulle ombestemme deg da. Forresten er Finnmark enda flottere om vintern, så da vet du hvor neste års vinterferie bør legges.

Ellers så har vi Sokna da.... Kaldeste hølet i Norge.. der det bare blir 30-35 - på vinteren innimellom.. Der bor folk som meg.. Jiiip !

Kremt. kremt. Etter to år i Pasvik er jeg nå ikke så sikker på det.

Men her i Alta er det ikke så ille kaldt da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Han er/var æres medlem i Norsk Engelsk Setter Klubb, så han har hadd Es :baby: (kongen altså) Tror det går i settere for det meste.

Hihi, jeg har enoormt lyst til å besøke soniser, og om noen av dere bor på en fjeltopp så skrik ut! :baby:

Therese: Haha, jeg kan jo alltids ta nord for Trøndelag neste sommer? (A)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:baby:Vestfold :D

Ja, hva kan jeg si om Vestfold ^_^ Er vel et ganske lite fylke da, men er veldig koselig her. Er vel morsomt å dra innom "Verdens Ende", Tønsberg er en koselig by :P Borrehaugene (fra vikingtida) og selvfølgelig Stavern, beste sommerbyen :baby: Den er verdt et besøk :P

PS: Tror kanskje Tønsberg er Norges eldste by ;) Hvertfall en av dem :P

Du da! Det er jo Tønsberg som er sommerbyen! :P Den ble kåret til det og greier. Men det er fint i Stavern altså. Vil legge til at Slottsfjellet er fint å ha besøkt! Mye historie, og derfra har du utsikt over hele byen, brygga og alt. Ellers liker jeg Sandefjord om sommeren og jeg da. Sant som du sier at det er fint på Verdens Ende. Og det er også spennende med Borrehaugene. Tror du egentlig sa det meste jeg. Det høres kanskje ikke så spennende ut i Vestfold, men det er herlig her om sommeren! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Han er/var æres medlem i Norsk Engelsk Setter Klubb, så han har hadd Es :baby: (kongen altså) Tror det går i settere for det meste.

Hihi, jeg har enoormt lyst til å besøke soniser, og om noen av dere bor på en fjeltopp så skrik ut! :baby:

Therese: Haha, jeg kan jo alltids ta nord for Trøndelag neste sommer? (A)

hehe, høres ut som en bra plan:D Det er en del av norge som absolutt bør ses! Og by the way, jeg kommer nok til å bo på en fjelltopp ihvertfall en ukes tid til sommern. Et eller annet sted i rondanetraktene i mitt slott av et telt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
hehe, høres ut som en bra plan:D Det er en del av norge som absolutt bør ses! Og by the way, jeg kommer nok til å bo på en fjelltopp ihvertfall en ukes tid til sommern. Et eller annet sted i rondanetraktene i mitt slott av et telt :baby:

Du også? :baby:

Æææhh, jeg blir ikke den eneste her i landet dom bor i lavvo i et par uker mot sommeren! Wuhu :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Du også? :baby:

Æææhh, jeg blir ikke den eneste her i landet dom bor i lavvo i et par uker mot sommeren! Wuhu :baby:

Jaa! Bor i telt på vintern og jeg da :D Og på søndag skal jeg på snøhuletur! Og i dag var jeg å lekte i snøskred (les; vi hadde skredlære og sikkerhet, og hva skjer da? Jo, det går selvfølgelig et lite skred. Eneste gangen jeg har blitt tatt av skred er når jeg skal lære om hvordan unngå det under veiledning :rolleyes: ). Hohoooo! Gleder meg til å bare rusle rundt på tur; meg og vofsen alene eller sammen med noen i eget tempo og har med alt vi trenger på ryggen! Slår leir akkurat hvor vi vil og bare nyyter livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Jaa! Bor i telt på vintern og jeg da :baby: Og på søndag skal jeg på snøhuletur! Og i dag var jeg å lekte i snøskred (les; vi hadde skredlære og sikkerhet, og hva skjer da? Jo, det går selvfølgelig et lite skred. Eneste gangen jeg har blitt tatt av skred er når jeg skal lære om hvordan unngå det under veiledning :rolleyes: ). Hohoooo! Gleder meg til å bare rusle rundt på tur; meg og vofsen alene eller sammen med noen i eget tempo og har med alt vi trenger på ryggen! Slår leir akkurat hvor vi vil og bare nyyter livet!

Åhh, herlig! :baby:

Om tre år, når jeg blir atten og kanskje får lappen så skal du ikke se bort i fra at vi står på p-plassen en sommer og spør om vi kan slå følge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Åhh, herlig! :baby:

Om tre år, når jeg blir atten og kanskje får lappen så skal du ikke se bort i fra at vi står på p-plassen en sommer og spør om vi kan slå følge :baby:

Trenger da ikke lappen :rolleyes: . Jeg er 21 og har ikke lappen. Kommer meg rundt forde, men det er ikke tvil om at hadde vært veldig greit. Bare det kommer et trafikalt grunnkurs som ikke krasjer med noen tur er jeg nok i gang ja.

Men ja, er bare å gi lyd fra deg. Jeg er en tålmodig sjel :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Haha, om man skal komme seg fra Trøndelag til Alta så er det smart med bil?

Eller så kan jeg begynne å gå nord i møte allerede nå :baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa! Bor i telt på vintern og jeg da :P Og på søndag skal jeg på snøhuletur! Og i dag var jeg å lekte i snøskred (les; vi hadde skredlære og sikkerhet, og hva skjer da? Jo, det går selvfølgelig et lite skred. Eneste gangen jeg har blitt tatt av skred er når jeg skal lære om hvordan unngå det under veiledning :rolleyes: ). Hohoooo! Gleder meg til å bare rusle rundt på tur; meg og vofsen alene eller sammen med noen i eget tempo og har med alt vi trenger på ryggen! Slår leir akkurat hvor vi vil og bare nyyter livet!

Bor i telt på vinteren?! :shocked: Du må være gæ'rn! :P Høres gøy ut å dra på snøhuletur da, selv om det ikke akkurat er det jeg kunne tenke meg. Det høres ut som du har noen deilige turer sammen med hunden din der oppe i nord. Det er bra å kose seg i naturen, og selv om jeg aldri har vært i lenger enn Trondheim, kan jeg tenke meg at det må være flott å dra på tur der hvor du bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Haha, om man skal komme seg fra Trøndelag til Alta så er det smart med bil?

Eller så kan jeg begynne å gå nord i møte allerede nå

Hehe, du trenger faktisk ikke å gå sååå langt. Jeg bor nemlig på Nesodden (Akershus) i sommerferien. På besøk hos foreldrene mine :P

Bor i telt på vinteren?! :shocked: Du må være gæ'rn! :P Høres gøy ut å dra på snøhuletur da, selv om det ikke akkurat er det jeg kunne tenke meg. Det høres ut som du har noen deilige turer sammen med hunden din der oppe i nord. Det er bra å kose seg i naturen, og selv om jeg aldri har vært i lenger enn Trondheim, kan jeg tenke meg at det må være flott å dra på tur der hvor du bor.

Hehe, jeg bor ikke i telt hele tida da! Er litt for glad i å komme inn til en varm, god dusj og senga mi etter en lang tur til det :P . Men jeg kjenner faktisk en som gjør det. Bor i telt hele året i alta mens han studerer - sparer masse penger på det da men.. De gale har det godt vet du! :P

Dette er forresten tredje gangen jeg prøver å svare på dette innlegget... må være no galt med sonen for tida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Hehe, du trenger faktisk ikke å gå sååå langt. Jeg bor nemlig på Nesodden (Akershus) i sommerferien. På besøk hos foreldrene mine :P

Hehe, jeg bor ikke i telt hele tida da! Er litt for glad i å komme inn til en varm, god dusj og senga mi etter en lang tur til det :P . Men jeg kjenner faktisk en som gjør det. Bor i telt hele året i alta mens han studerer - sparer masse penger på det da men.. De gale har det godt vet du! :P

Dette er forresten tredje gangen jeg prøver å svare på dette innlegget... må være no galt med sonen for tida

Haha, neeeida, ikke langt til Akerhus i det hele tatt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møre og Romsdal :P

Vel, Geirangerfjorden må vel vere den største attraksjonen

post-386-1172832861_thumb.jpg

Så har man jo jugendbyen Ålesund

post-386-1172832957_thumb.jpg

Er lite kjent i ROmsdalen, men der er jo masse flotte fjell osv

Slenger med noen bilder av Sykkylven jeg :rolleyes::P

vikedalen.jpg

sykkylvensentrum29-04-06.jpg

sykkylvenferje.jpg

andestadvatnetnyttrsdag06.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...