Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva synes dere om henne her..?


Aya

Recommended Posts

Sorry, altså, men jeg MÅ bare spørre dere litt om råd når jeg finner interessante hunder.. Hun er ikke særlig pen, men søt (synes jeg da), og i følge beskrivelsen virker hun ganske perfekt for meg.. Si meg hva dere mener!!!

http://www.charlottes.no/?page=hundeinfo&m...vis_info&id=971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhm, jo egentlig.. Eller, rase er faktisk ikke såå viktig for meg, tilpasser bruken etter rase, og jeg er veldig glad i både små og store hunder;) Men jeg fikk en mail fra Charlottes med tips om deres hunder.. så jeg ser litt da;) Synes hun virket veldig fin! Og møte med andre hunder er ikke noe problem, føler at jeg bor i en kennel snart, så mange hunder det er rundt her..

også er hun fremdeles ung da, det er jo veldig greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk så herlig, etter det løpefamtomet jeg har nå.. hun er virkelig perfekt.. og charlottes.no er jo veldig seriøse!! pluss at jeg kan hilse på deg og tinka hvis jeg kommer meg til trondheim;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var jo søt da!

burde vært påbudt med prøvetid når du kjøper voksen hund.. min. en mnd

Enig, burde vært sånn som du sier. Vi fikk Yrja da hun var voksen og det gikk jo fint, for hun er jo så grei hund. Men så er det jo sånn at man vet jo aldri! De forrige eierne hennes ville ikke at vi sulle ha henne på prøvetid, fikk ikke lov! Var liksom sånn at enten måtte vi ta henne, eller ikke... Useriøst mener nå jeg! Er jo det beste for alle parter å se hvordan ting passer, hvis ikke kan det bli til at hunden etter hvert ikke får det noe bra, hvis den kommer til feil mennesker...

Men jeg synes du burde prøve henne jeg, hvem vet, kanskje du har en søt schæfer med heng i øra om en måneds tid... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke kjøpt den hund. Tar jeg ikke feil så har jeg skrevet med den person som eier denne hunden.. Er helt sikker på at det er Gipsy inne på dyrenett.. Og hun har virkelig hatt problemer med denne hunden. Agressivitet med andre hunder og lign. Mener hun havde barn, og at der var blitt problemer med hunden og de barn.. Husker i hvertfald at hun ofte snakkede om at hun måtte av med hende..

Men det kan være jeg tar feil.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! det er iallefall noe helt annet enn hva de har sagt hos Charlottes omplasseringssenter.. Det er noe å tenke på.. Der stod det jo at hun var veldig grei med andre barn OG dyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke kjøpt den hund. Tar jeg ikke feil så har jeg skrevet med den person som eier denne hunden.. Er helt sikker på at det er Gipsy inne på dyrenett.. Og hun har virkelig hatt problemer med denne hunden. Agressivitet med andre hunder og lign. Mener hun havde barn, og at der var blitt problemer med hunden og de barn.. Husker i hvertfald at hun ofte snakkede om at hun måtte av med hende..

Men det kan være jeg tar feil.. :?

Det er ikke samme tispa. Denne er jo 14 måneder gammel, og tispa til Gipsy inne på Dyrenett er eldre enn det. Seks år eller noe sånt. Dessuten er Charlotte seriøs, så jeg tror på det hun skriver om hundene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk akkurat mail fra henne.. hun var visst en veldig usikker hund/VELDIG myk.. Jeg tror nok jeg vil lete litt videre, så får vi se.. (hun er av typen som kan tisse på seg når hun blir redd eller noe) Har forresten akkurat fått alt bruksutstyret til en som er har sluttet med det.. Supert. da har jeg alt utstyr, mangler bare hund;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun er usikker trenger ikke være så vanskelig å gjøre noe med! Spørs litt på hva hun mener...Bygge opp selvtilliten er lettere enn å dempe en med for mye! Hun var jo rolig, likte å kjøre bil, vant til å være alene hjemme... :) På meg virker det som det er en god del sosialisering som mangler, og det kan man enda gjøre noe med! Hunden vi fikk fra omplassering var usikker og veldig forsiktig. Turde ikke dra i tauet engang anda vi prøvde å leke med henne. Brukte en del tid på oppbygging av selvtillit og samhold mellom oss og nå er hun verdens herligste. Til og med folk som er redd hunder sier at hun er annerledes, de liker henne!! ;) Har fått skryt av alle over hvordan hun oppfører seg mot alt fra små barn til sauer... Ville hørt litt mer hva hun mener før jeg ga slipp på henne! Jeg synest hun var sjarmerende!!!! ;):wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er helt svart bortsett fra at hun har en liten hvit flekk i brystet samt hvitt helt ytterst på 3 av 4 labber.

hehe, kan ikke stemme med det bildet!

Uansett. Syns du skal gå for den hunden jeg! Den høres jo perfekt ut! Hvertfall ha den på prøve en mnd. Du har ikke noe å tape på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...