Gå til innhold
Hundesonen.no

Sport?


Guest Christine

Recommended Posts

Drevet med islandshest i flere år, men for tiden mangles det hest og ri på;) Konkurrert en del der tidligere.

Ellers sykler jeg fra snø og is forsvinner til dem kommer tilbake igjen, står slalom på vinteren og driver sånn delvis med triathlon (dvs at jeg i periodevis trener, men på et eller annet merkelig vis så tar det slutt igjen:P)

klatrer om jeg får anledning:) (treklatring er å anbefale... men alt er gøy)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Drevet med islandshest i flere år, men for tiden mangles det hest og ri på;) Konkurrert en del der tidligere.

Ellers sykler jeg hele sommeren, står slalom på vinteren og driver sånn delvis med triathlon (dvs at jeg i periodevis trener, men på et eller annet merkelig vis så tar det slutt igjen:P)

klatrer om jeg får anledning:) (treklatring er å anbefale... men alt er gøy)

Haha treklatring er moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I "mine yngre dager", så var jeg innom både fotball, handball og volleyball. Gikk på turn (det egner jeg meg adeles ikke til :Laugh: ). Red i mange år, men gav meg med det etter at jeg jobbet med hester. Da gikk jeg rett og slett lei alt som knegget... Kjørt slalom noen år og.

Siste årene har det blitt sykling og trening med vekter. Trente aktiv på Sats en periode, men etter at jeg ble nekta å være med på en del treninger fordi jeg er mann, så meldte jeg meg ut (det stod ikke noe om at treningene var kun for jenter...). Så det blir for det meste på egenhand. Akkurat nå så er jobben min såpass hard fysisk, at den går under kategori trening til tider. Friukene blir liksom ikke brukt til så voldsomt med trening nå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ridd i fem år, gått på håndball i et år, klatret i 1/2 år og spilt fotball i tre år.

Men har slutta med alt det der :P

Står på slalåm så ofte jeg kan, også er jeg med i gymmen på skolen :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg glemte jo helt min glitrende dansekarriere.. gikk på ballett i 2 år på barneskolen, hver enste gang vi skulle ha forestilling stilte jeg meg vakkert opp i rosasturtseskjørt før jeg iløpet av 30 sek løp inn i fanget til mamma eller ut for å spy... sceneskrekk?

går forresten mye på tur, med og uten ski... med og uten hund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VOLLEYBALL & SNOWBOARD! ;) Elsker de tingene der altså! :getlost:

Har spilt fotball, danset Hip Hop, danset Freestyle og spilt Hockey ( :Laugh: ) før.

Er det fler som spiller volleyball her? :wub:

Jeg spilte i kanskje 2 mnd. Men klarte ikke være der mer. For mange bærter (sorry, men når man er mer redd for å knekke en negl, enn å knekke beinet da gidder jeg ikke). ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd meg på håndball og klatring, men det var ikke min greie. Så begynte jeg å kjøre trial som jeg holdt på med i ca 5,5 år, hatt en for lang pause nå. Men håper å få starta opp igjen til våren:D Har også ridd en del før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater jo fotball å alt slikt! men min bedre halvdel elsker fotball! Han prøvde å få meg med, men det funka jo ikke! Løp mere av banen en det jeg løp etter ballen...

tidligere har jeg ridd endel, men ingentting nå lenger...

Sport er ikke helt min ting, men hund! det er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...