Calina Skrevet 12. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Fine, fine dyra Skikkelig siklerase dette altså. Og så hyggelig å se deg tilbake på forumet, Calina Tusen takk. Hyggelig å være tilbake også. :-) Her er fremdeles mange av de "gamle" brukerene,og det er fint å se lille hundesonen fremdeles holder koken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 12. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Har savnet dobermannen min litt i det siste. Hun var ingen LPhund, men ser hun kunne likt rundering En på kurset Bris og jeg har vært på er en brun dobermanntispe, veldig lik hun jeg hadde. Men heldigvis har hun mange av de samme nykkene, så jeg får fortsatt bekreftet at det ikke er rasen for meg. Men de brune er jo så vakre Har sikkert lagt det ut før, men synes tråden fortjener litt Bonitabilder igjen Bonita...som i Bonita av Valramn? Søt jente Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Bonita...som i Bonita av Valramn? Søt jente Nei, bare Bonita, etter Cibico's Chief Cardinal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Min Hera var etter Cibico's Chief Cardinal og Jeanique-Jamie Av Bel Conto. Hun het Beatrix av Valramn på stamtavlen. Tro om ikke Bonita kunne vært søster at Hera? Mener å huske at det var ei tispe som het det. Men nå hadde den hannhunden4 andre kull ( 2 fra 2002 og 3 i 2003). Hera var fra siste kullet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Min Hera var etter Cibico's Chief Cardinal og Jeanique-Jamie Av Bel Conto. Hun het Beatrix av Valramn på stamtavlen. Tro om ikke Bonita kunne vært søster at Hera? Mener å huske at det var ei tispe som het det. Men nå hadde den hannhunden4 andre kull ( 2 fra 2002 og 3 i 2003). Hera var fra siste kullet. Hun hadde ikke noe oppdretternavn, skal se om om jeg finner igjen stamtavlen igjen og sjekke hvem mammaen er. Vet hun hadde ei søster som het Bella Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 12. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Det er ikke søster til Hera. Bonita er oppdrettet av Ronny Blinheim i Bergen, før han fikk sitt kennelnavn. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Se der ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts