Gå til innhold
Hundesonen.no

"uekte" skinnjakke

Benedicte

Recommended Posts

Tuller du? Yiiikes! Hos oss har de sagt at de ikke fører ekte skinnklær. Ville gått tilbake og sett om du fant en annen ekspeditør. Mange kan ingen ting, og gidder ikke sjekke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har leitet ganske lenge etter uekte skinnjakke (husker ikke hva man kaller det), men det er kun ekte som er å få tak i ser det ut som...

Noen som vet om noen nettbutikker (eller butikker i byn) hvor jeg kan få kjøpt en sånn jakke (helst svart)?

Jeg vet at Voice of Europe har hatt uekte skinnjakker (utvalget varier), eller "jakker i skai-skinn", (aner ikke hvordan det skrives, men uttales slik). Men du har nok moten litt i mot deg akkurat nå, siden det er mye ekte skinn på markedet. Var mere slike skai-jakker for ett par år siden, så om ett par-tre år blir det nok mer av det igjen. :icon_redface:

Litt ot.. men hvorfor så voldsomt i mot ekte skinn?

Voffs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at Voice of Europe har hatt uekte skinnjakker (utvalget varier), eller "jakker i skai-skinn", (aner ikke hvordan det skrives, men uttales slik). Men du har nok moten litt i mot deg akkurat nå, siden det er mye ekte skinn på markedet. Var mere slike skai-jakker for ett par år siden, så om ett par-tre år blir det nok mer av deg igjen. :icon_redface:

Litt ot.. men hvorfor så voldsomt i mot ekte skinn?

Voffs

Ja, æsj.. Skal høre med voice of europe. Vil ikke ut med så veldig mye penger heller, og jakken trenger ikke å være "på moten".

Føler meg ikke så veldig vel i ekte skinn, så jeg unngår det så mye jeg kan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ebay.com kanskje?

Oliver skulle jo selge sin (ulogisk) du kan jo höre med han? Den er vegan-skinnopplegg.

jeg fant ikke noe på ebay. Har sendt mail til Oliver nå, håper bare ikke han har solgt den allerede...

Skal sjekke på finn.no når jeg er ferdig på jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oliver hadde solgt sin :wallbash:

Vet du var klamt og ekkelt sånt er å gå i? Det kleger seg til kroppen og er skikkelig ekkelt.. :icon_redface:

Jeg har i sin tid kjøpt skinn jakke på Vero Moda, den var i hvert fall ekte.

Jeg har aldri merket til det, og har brukt slike jakker både på sommern og vintern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er skinn eller ikke står inni jakken mest sannsynlig. Iallefall så skal det det..

Dessuten lukter man men en gang om det er ekte skinn eller ikke :D Og så ser man det ¨på prisen. En ekte skinnjakke koster oppimot 2000 kr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er ingen grunn til å ikke bruke tørrfôr som godbiter ellers også, det er jo bare mat, så lenge hunden vil ha det. Og vær for all del ekstremt forsiktig med AI. De stiller ikke vesentlige spørsmål som en veterinær vet å spørre før man behandler en hund. Kildekritikk er fint, men det kommer helt an på hvilke kilder man bruker. Og har lov til å bruke. Så enten er AI-en trent på ulovlig materiale, eller så har den et begrenset spenn av kilder. I tillegg er det ekstremt stor forskjell på hundehold i ulike land, så selv forutsetninger for forskning og råd fra profesjonelle vil variere stort.
    • Altså hvorfor har ikke jeg tenkt på dette?!  Så genialt med AI altså👏🏻  Har snakket med vetrinær igjen i går, og vi skal forsøke med Hills sitt allergifor:) Vi startet overgang i går og lillemann ELSKET det og «sorterte» maten i skåla for han skulle spise Hills-bitene først🤣  Det som var et kjempepluss var at foret har godbiter med samme ingredienser, så de kunne han få 4 stk av om dagen, selv om han er på eliminasjonsdiett. Så GJETT om det ble fest hjemme i går. Første godbit på mer enn syv uker.  Fikk også sove natta gjennom uten magetrøbbel og i morres var avføring fast og fin!    Har skikkelig tro på at dette skal bli bra🫶🏻 OG når vi forhåpentligvis starter provokasjonsdiett om noen uker så skal vi starte med VOM fra taste!    Tusen takk for gode råd folkens👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Dere er helt supre som tar dere tid til å svare, og nå er vi såå lykkelige i heimen😍    
    • Takk! 🥰 Jeg glemte at det finnes en verden av små butikker utenom gigantene. Du reddet dagen og uka og måneden, og potensielt hele sommeren min. Nettopp vært på kurstime med råfor klabb og klæss og isj, og så ikke veldig lyst på fremtiden. Får hamstre.
    • Et enkelt nettsøk ga meg flere nettbutikker som har det? Ellers så er det flere som har lignende produkter, jeg kjøpte noen veldig gode for noen år siden, men husker ikke merke nå. Var ikke K9.
    • Fortviler, fordi det er tomt for nomnoms 😨 Det perfekte snæck. Smakelighet på høyde med favoritt råfor, men i en konsistens som kan skjæres med ostehøvel, til tynne, store skiver som dekker store deler av tunga og ganen og gir maks bæng for the bucks - verdi per kalori - som belønning. Rene råvarer av dyr, ikke noe vegetabilsk tull som fillere, i verdens mest tasty snæck av en konsistens som ikke klæsser til lomma eller hendene. ..og det er TOMT. Lå to pølser igjen i hylla på K9 Hundesenter i dag. Jeg kjøpte den ene. Tomt.  You don't know what you've got till it's gone. Det der er en uerstattelig belønning. Alt annet er enten for tørt og for lav verdi, og feil form, eller for klæssete og ekkelt og uhygienisk å fare rundt hjemmefra med.   K9 Nomnoms er (var? 💔) den P E R F E K T E treningsgodbit.    Gid noen med litt kundegrunnlag kan pushe på K9 for å få de til å produsere mer av det der. Finnes faktisk ikke andre belønninger av samme kvalitet. Enten må vi nå ned på belønningsverdi, eller jeg må begynne klæsse med å ha Vom og kjøleelementer i lommene K9 Nom Noms  produsert av K9 Hundesenter - Midt-Norsk Kompetansesenter for hund.  Please, please! Noen med litt kundegrunnlag og salgsvolum, push dem for å få produsert mer av det der 🥺    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...