Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skal du i vinterferien?

tuppetroll

Recommended Posts

Det blir nok å sove leeeenge, se litt på gode og onde dager :hmm: og resten av tiden går nok til bikkja ;)

Ingen i familien eller typen har fri, så da får jeg ikke akkurat reist bort.

Oijoij.. ;) Der sa du det.. De gode og onde dager skal fyres opp på storskjermen ;) også Dr. Phil såklart <3

Så skal jeg og Tassen på tur langt opp i skogen i vinterferien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oijoij.. ;) Der sa du det.. De gode og onde dager skal fyres opp på storskjermen ;) også Dr. Phil såklart <3

Så skal jeg og Tassen på tur langt opp i skogen i vinterferien ;)

Er jo ikke så vanskelig å komme inn i det, men jeg MÅ ha det med meg når jeg har mulighet :hmm: Så jeg er litt oppdatert på det. Blir jo lenge mellom hver gang jeg får sett det, ettersom jeg er hjemme kvart over 3/kvart over 4 hver dag.

Men det er helt klart at det skal bli digg med ferie igjen nå ;) Håpe på litt mildere vær, for er ikke gøy å være lenge ute nå i 13-20 minus.

EDIT: Dr. Phil er nok med den også ja ;) OM det er et tema som er interessant, det er noe jeg må se an først :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første helgen(fredag 16-mandag 19)

Slalom slalom baby ^_^ skal stå på de nye twintipene mine på kongsberg alpinsenter :lol:

Wey,som vi gleder oss banana

og på mandagen drar jeg opp på hytta,og på onsdagen kommer bestevennina mi/m familie.

Ellers så blir det å henge etter skuteren,stå på ski og ha skikkelig fjellferie ,forresten blir dette zeldas første fjellferie :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel foreløbig er jeg syk så er hjemme i dag, så håper jeg er frisk til helga, for på lørdag er det klippekurs på wheaten, søndag er det utstilling i leto, i ukedagene skal jeg være med venner hit og dit, ingenting konkret, og neste helg er det wheatenpresentasjon på kolbotn med noen finske oppdrettere og søndagen er det utstilling i bø=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til Bø første helga. Så skal jeg jobbe 4 dager og ellers jobbe med skolesaker. Har tenkt å melde meg på 6 hundekurs denne våren + jegerkurs.. Så litt dumt om standpunkt prøver og Eksamen går dårlig =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...