Gå til innhold
Hundesonen.no

Har du planer om å ha valper?

Wheaten terrier

Planer om valper?  

15 stemmer

1. 1.

• Ja, ganske sikkert
      8
    • Tenker på det ja
      3
    • Nei, kan ikke/vil ikke
      4

Recommended Posts

Jeg skal drive med oppdrett en gang i tiden ja men jeg vet ikke om jeg skal avle på Pito enda. Har ikke planer om å parre henne i de nærmeste løpetidene iallefall...Hvis jeg ikke har bestemt meg innen hun er 4 år så kommer jeg ikke til å sette valper på henne for da syns jeg hun er for gammel til å ha valper for første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å være i andre enden; en dag kjøpe en virkelig fin hannhund, gjerne av en litt sjelden rase, og "leie" han ut.. Av en eller annen grunn er ikke oppdrett så utrolig attraktivt for meg, iallefall ikke akkurat nå. Vil heller ha en "bunch" av virkelig gode hanner... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har veldig lyst å ha valper på Chessea når hun blir eldre, om hun egner seg. Før en eventuell parring skal hun stilles ut, HD-røntges, øyenlyses, mentaltestes og være rolig og voksen nok. :P Håper alt klaffer så jeg KAN ha valper en gang..! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Har bare hannhund så langt, men hadde vært kjekt å fått ei tispe å satt valper på den.. :)

Men får se hva fremtiden bringer.. :P

Men Diego skal vinne MASSE, også skal jeg låne han vekk i avl.. :P

For gemyttet hans er topp, også håper jeg på HD:A.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gjerne ha parret Rocky med ei fin tispe, men ettersom han har HD da er det utelukket. Skal IKKE være med til og føre sådan noe dritt videre  :wink:  

Men ville ellers gerne ha hatt en hund etter han.

=D> =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tnkt på valper men ikke før om 6-7år.

Jeg må fårst vente til Wilma blir voksen i hode før jeg skafer meg ny hund, også når jeg får ny hund må jeg vente i 4år til. Wilma er 1år og bør minst være 3år føf jeg skafer meg en hund, og en st.bernhard bør helst være 4år før du setter valper på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...