Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skal du gi moren din til morsdag?


Fillerya

Recommended Posts

Egentlig er jeg enig med Silje og Nirm. Morsdag, farsdag og valentinsdag er dager for å skape større kjøpepress og få folk til å bruke mer penger. Men, jeg synes slike dager er koselige jeg. I hverdagen nå er det ikke alltid man husker å sette pris på sine nærmeste, og slike dager er med på å få folk til å tenke over slikt. Hvis vi skal se på dager som får folk til å bruke penger, hva er jula da blitt? Kjøpepress til tusen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor får seg en blomsterbukett og så skal jeg ringe til henne. Er litt uenige med dere som mener at det bare er enda en dag med ekstra utgifter...

Synes heller at det er positivt og kjekt å gjere litt stas på min mor. Teller ikke kroner og øre i alt sånn.

Men, man trenger jo ikke å tømme lommeboka for en sånn dag heller.

Selv så får jeg frokost på senga, en pakke fra alle mine barn og gjerne en bukett eller en blomster.

Må bare si at jeg synes det er helt supert å ha en dag som "er min" på en måte.

Og når vi feirer farsdag og jeg ser gleden ungene har med å lage til frokost og spenningen når pappa får det og gåve på sengen så er det jammen verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsdag, farsdag og valentines day er bare tull. Mamma syns det er så mye tull at det er nesten så hun hadde blitt sint om vi hadde kjøpt gave, haha!

Jeg prøver heller å være snill mot foreldrene mine året rundt, jeg... Gjøre husarbeid når jeg ser at det trengs og sånn. Dessverre blir jeg litt akutt blind av og til, da - så det er ikke alltid jeg får til å se det søm bør gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare tulla i sted! Den beste morsdagsgaven jeg kan få, er å være sammen med jentene mine! Vi skal ut på ridetur og jeg skal få betale for bensinen! :rolleyes: Men jeg gleder meg veldig og kanskje vi spiser ute (eller her) etterpå!

Det hørtes ut som en bedre ide syns jeg! :P bare Ingvild blir frisk så vi får dratt så...

Jeg må nok si meg enig i det mange her sier.. Slike dager er bare til for at handeslstanden skal få inn masse penger. Man kan vel vise at man setter pris på de rundt seg uten at noen skal fortelle at man må det, eller at det er satt av en spesiell dag til det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...