Lene Skrevet 20. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2004 Dette synes jeg er forferdelig trist. Tror jeg hadde flyttet jeg, om jeg hadde mulig het til det. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ost...ld/4344086.html http://www.sandefjords-blad.no/apps/pbcs.d...12130037/0/NTBI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 20. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2004 HUFF, da hadde jeg også flyttet...FØR jeg hadde kvittet meg med en av bebissene mine.... HUFF ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 20. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2004 Ja jeg hadde flyttet jeg også. Ville ikke solgt noen av mine hunder Men mennekser har jo også bare så vondt i ræva til alt nu til dags Flaming Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 20. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2004 Ja jeg hadde flyttet jeg også. Ville ikke solgt noen av mine hunder Men mennekser har jo også bare så vondt i ræva til alt nu til dags Flaming ja... saksøker hverandre fordi tampolinen til ungen bråker litt osv.. man må tåle litt bråk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 20. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2004 Stakkars familie og hunder. Jeg hadde flyttet til et annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 20. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2004 Han driver jo med hundekjøring å da må man vertfall få ha mange hunder...huff, ikke gode naboer det der nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 21. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2004 hadde aldri i livet godtatt det, han har jo allarede kvittet seg med en god del hunder, skjønner bare ikke hva de i komunen blander seg inn etter hva fanen har de med det å gjøre? skal det være slik at en person kan bare ha et visst antall hunder så skulle de ha besøkt alle de store oppdretterene som driver å avler og stiller hunder (de har mangen hunder de) bare se hun som eier faren til valpen vi har solgt nå 5 schæfere og minst 6 japanere, der hadde de fått noe å bryne seg på der ja. og jeg har jo 4 japanere så jeg står vell i fare for å få for mangen jeg også da vell. skal ha meg en ny hannhund har bestilt meg en men det blir en stund før jeg får han (tispen er ikke gammel nokk til å parres enda he he he) så da blir vente tiden lang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 21. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2004 Dette var trist! Stakkars familie som må gå igjennom dette. Heldigvis så har vi kjempegode naboer som elsker hunder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 21. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2004 Utrolig at naboene skal ha så mye å si på hvordan du skal leve live ditt... Får man feil naboer som ikke liker dine dyr så kan du risikere å måtte gi dem fra deg...nei huff. :? Vet ikke om dette har noe med at de er polarhunder da, de skummle blodtørstige barne morderne? Håpløst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar