Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenferie avd. Trøndelag

Guest Christine

Recommended Posts

Skrevet
Kan hende vi får til å komme oppom en av dagene på besøk :baby:

Det hørtes koslig ut :D

Men hvem /hvor mange tar med telt? Jeg har ikke telt og kan heller ikke å sette opp :baby:

• Svar 161
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg kan sikkert ta med telt! Har et seksmannstelt jeg sikkert kunne ha tatt med, men veit liksom ikke helt hvor godt det egner seg med seks hunder + bikkjer i et telt... Men man jo ikke ligge seks i et telt selv om det er plass til det sånn egentlig. Dessuten er det mulig at en søt liten labrador med navnet Tinka likeså godt kan få ligge bundet fast til et tre.

Skrevet
Jeg kan sikkert ta med telt! Har et seksmannstelt jeg sikkert kunne ha tatt med, men veit liksom ikke helt hvor godt det egner seg med seks hunder + bikkjer i et telt... Men man jo ikke ligge seks i et telt selv om det er plass til det sånn egentlig. Dessuten er det mulig at en søt liten labrador med navnet Tinka likeså godt kan få ligge bundet fast til et tre.

Så kanskje er det plass til en jente med en søt, liten labbis? :baby: Har ikke lyst til å binde hunden min utenfor teltet :baby:

Guest Christine
Skrevet

Vi har lavvo, men tviler på at far vil låne meg den :baby:

Kan sikkert ta meg et lite telt jeg, med plass til tre personer :baby:

Skrevet
Vi har lavvo, men tviler på at far vil låne meg den :baby:

Kan sikkert ta meg et lite telt jeg, med plass til tre personer :D

Kan ei lita jente og en svart hund få ligge der vis? :baby:

Guest Christine
Skrevet
Kan ei lita jente og en svart hund få ligge der vis? :baby:

Det ordner seg sikkert :baby:

Skrevet
Kira skal selvsagt få lov til å ligge i teltet! Uansett om jeg tar med det, eller det blir til at jeg tar med et annet.

Takk Ingvild, du er en reddende engel :P

Skrevet
Jeg blir hjemme....!

Edit: Så å legge det i forbindelse med NKK Trondheim er mulig for min del iallefall :P

Litt større sjangs for at jeg får være med på sonenferie, og enda bedre da får jeg komme til deg? :P :P

Weee :P

Skrevet

Tror jeg kommer hjem fra Sverige den 25, så da kommer jeg oppover den 26 :P

Eller det spørs når jeg kommer hjem fra Sverige da, kan kanskje komme oppover midt på natten den 25-26, og skremme dere, hihi.

Men da må jeg og pelsen få låne teltplass, har ikke telt selv... Christine, Ingvild??

Skrevet
Jaa, kom og skrem oss på natta!

Jeg kan sikkert ta med seksmannsteltet (hvis vi fremdeles har det), så får du plass der.

Tusen takk :P

Ja, nå er det for sent å ombestemme seg! Jeg kommer på natten om dere vil eller ikke... :P

Eller det spørs jo litt da, om pappa er villig til å kjøre meg ut til Stavsjøen midt på natten :rolleyes:

Guest Christine
Skrevet
Stakkars Christine kommer til å få hjerteinfarkt og nekte å sove i det hele tatt om du kommer ruslende midt på natta. :Laugh:

Om du leser i retningslinjene så ser du at personangrep ikke er lov!

Haha, jeg er modig og går gjerne tur midt på natta- ALENE :P

Skrevet
Stakkars Christine kommer til å få hjerteinfarkt og nekte å sove i det hele tatt om du kommer ruslende midt på natta. :Laugh:

Det er akkurat det som kommer til å bli så utrolig morsomt :angry:

Guest Christine
Skrevet
Det er akkurat det som kommer til å bli så utrolig morsomt :angry:

Mobber!

Men stemmer vi for Stavsjøen eller? :angry:

Guest Christine
Skrevet
Ja, selvsagt. Jeg trodde det var avgjort jeg? At vi skulle på Stavsjøen altså.

Oki :angry:

Skrevet

hah, med christines fantasi blir alt skummelt. Og om hun plutselig får lyst til å møte på et lik, for så å bli pissredd så er ikke det helt uvanlig :icon_redface:

Både jeg og Ask misser hele greia, stakkars pelsen blir stående på torp hundepensjonat,steinkjer eller budalen (la oss be for det siste dere...) mens jeg er i syden. Ikke får vi gått NKK heller. Blæææ. Jaja, syden er jo gøy det også :)

Kanakje dere møter på RBK også..dere skal jo faktisk sove like ved treningsplassen deres :)

Skrevet
Kanakje dere møter på RBK også..dere skal jo faktisk sove like ved treningsplassen deres :)

:icon_redface:

Men når konkret blir altså dette? Uke, dato. Når kommer vi og når drar vi? :)

Skrevet

Jeg kan iallefall ikke uka før NKK Trondheim, da er på jobb om dagene og jeg regner med skoleferien er ikke begynt da eller. Men trodde det var bestemt dato jeg? Uka etter NKK Trondheim - 25-27.juni?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...