Stine Pernille Skrevet 10. Mars 2007 Rapporter Skrevet 10. Mars 2007 Kjempe bra! Grattis til Jeampi! Vi stiller i morra, spennende.
Carina Skrevet 10. Mars 2007 Rapporter Skrevet 10. Mars 2007 Så skjønn hun er! Og gratulerer med flott utstillingsresultat!
Minadachs Skrevet 10. Mars 2007 Rapporter Skrevet 10. Mars 2007 Så herlig hun har blitt hehe, nydelig lita jente ^^
Lazita Skrevet 10. Mars 2007 Rapporter Skrevet 10. Mars 2007 her er hun nyfrisert og nybadet til manger i morra var litt fristende å bar eta henne med meg å løpe i dag men lot vær Hun er kempefin, hvem som ble Bir da?
Jeampi Skrevet 10. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mars 2007 Hehe jeg så deg ikke i dag, så bare jostein. Var du ved ringen? BIR ble broren tux, bilder og kritikk kan sees under resultatbørsen her på sonen
Lazita Skrevet 12. Mars 2007 Rapporter Skrevet 12. Mars 2007 Hehe jeg så deg ikke i dag, så bare jostein. Var du ved ringen? BIR ble broren tux, bilder og kritikk kan sees under resultatbørsen her på sonen Jepp mens du stressa inne i ringen Jeg stod rett bak Ivan med Freia på armen, var litt folk der akkurat da og ville ikke at hun skulle bli trakka på
Caroline Skrevet 12. Mars 2007 Rapporter Skrevet 12. Mars 2007 Åh, hun er jo bare fantastisk nydelig! *smelt* Får ikke noe mindre lyst på pomme nå nei (bare livredd ettersom de skal klippes jeg, hehe). Håper å se henne i Bergen om snaue to uker!
Jeampi Skrevet 12. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mars 2007 så deg ikke marit... men så jeg er FJERN på utstillinger da...Jepp caroline håper vi treffes der!! jeg vil treffe voffsene dine også!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar