Gå til innhold
Hundesonen.no

Nye bilder av Twiggy

Jeampi

Recommended Posts

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Her kommer bilder!:

twiggy010.jpg

fine jenten ute og blir trent i bånd

twiggy015.jpg

twiggy031.jpg

pitoooo vent på meg!

twiggy005.jpg

trener oppstilling, ikke nybørsta eller oppstillt perfekt da men :D

Tips om miniatyrhunder: Hvis det kommer en stor hund uten bånd (eller med eier slepende etter) TA HUNDEN DIN OPP! Ikke vær "tøff" og skulle trene minihunden opp til å ikke være redd for store hunder, for det er ETT jafs og så er det forsent. Tren med store hunder som du KJENNER og som du har sett hvordan de reagerer på andre hunder før.

Ta hunden med i alle slags miljø og tren den på lyder og nye mennesker hele tiden resten av livet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Takk!

Din var jo nydlig da! :wub: hehe

Vi var og så på Hugo om lørdag og jeg bare falt pladask! Han var bare såå skjønn!

Takk for tipset forresten! :P

De tåler jo ingenting, og jeg er vandt med store labradorer på 50 kg..

Men tenkte mer på sånn hjemme situasjon.

-Skal vi lukke døra til badet? pga høy dørstokk.. er redd den skal dette ned.. (ifølge andre folk...)

-Kan vi nekte han å bjeffe?? (vi bor i blokk)

-Hva slags fôr gir du dine?

-Hvor er det best å ta han med for å gå på do? der det er lukt fra andre eller ikke??

hehe.. er fortsatt mye jeg lurer på. så er greit med litt tips på hva andre har gjort! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er han fra? :wub:

-Skal vi lukke døra til badet? pga høy dørstokk.. er redd den skal dette ned.. (ifølge andre folk...)

Hvis dørstokken er rimelig høy så kan det være lurt å lukke døren ja, de kan skade seg hvis de tråkker feil og tryner.

-Kan vi nekte han å bjeffe?? (vi bor i blokk)

Ikke la valpen kjefte på alt og alle nei, da blir den gneldrete som voksen. Avled heller hunden hvis den begynner å bjeffe på noe. Selvfølgelig kan man jo ikke nekte den å bjeffe i alle situasjoner, da får man jo ikke annet å gjøre. :wub:

-Hva slags fôr gir du dine?

Twiggy får Royal Canin Junior og Pito får Royal Canin Mini Beauty

-Hvor er det best å ta han med for å gå på do? der det er lukt fra andre eller ikke??

Mine gjør fra seg om det er andre lukter der eller ikke. Hvis de er tissetrengt så tisser de uansett hvor det er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Er oppdretter useriøs som holder sånne ting hemmelige?
    • Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...