Ricco Skrevet 28. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2007 På fredag var vi og hentet vår nye tispe, Alexis. Ho kom då frå Tyristrand til Bergen. Ho er vel 2 år, og er en snill og omgjengelig hund. Legger ut noen bilder så dere får se henne. Her ligger alle tre og slapper av. Og her er standbilde av henne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 28. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2007 Gratulerer med ny hund, hun var nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 28. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2007 Hun er nydelig Sølvi! Gleder meg til å hilse på henne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janne&kenny Skrevet 28. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2007 Gratulerer så mye! Kjempe din tispe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 28. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2007 Gratulerer! Kjempe nydelig tispe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 28. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2007 Gratulerer så mye med ny hund Er hun din eller har du henne på fôravtale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 28. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2007 Oi! Ny hund jo! Kjempeflott var hun! Men så er det jo schæfer også da, å da er det ikke rart hun er flott i mine øyne, hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 28. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2007 Nei, ingen foravtale, vi eig henne i lag med Kennel Wennigården. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 29. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2007 Hun er nydelig! Men om du skal omplassere den andre? Syns jeg så en annonse på finn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 29. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2007 Ja Vigo skal selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 29. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2007 Gratulerer så mye mye med et nydelig eksemplar av rasen . Veldig kjekt for dere. Håper snart å treffe dere igjen. SBK utstillingen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 29. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2007 Gratulerer så mye mye med et nydelig eksemplar av rasen . Veldig kjekt for dere. Håper snart å treffe dere igjen. SBK utstillingen?? Takk for det Gunn! Kjem litt ann på når den utstillingen skal vere det.... Alexis skal ha valper ca midt i mars. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 29. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2007 Den er den 3. mars og 1. april Hun har fått valpene på plass da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 29. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2007 Utrolig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2007 Så pen hun er! Kan jeg spørre hvorfor han skal selges? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 30. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2007 Så pen hun er! Kan jeg spørre hvorfor han skal selges? Ja selvfølgelig kan du det! Som du kanskje veit så eiger vi ikkje Vigo åleine. Og han var meint å bruke som utstilling/avlshund. (det var avtalen vi hadde m oppdretter) Men desverre så har han hengeører, (dei kommer ikkje opp) Og da faller begge desse tingene som er i avtalen bort. Defor blir han solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 30. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2007 Utrolig flott tispe. Jeg pleier ikke å synes schäfertisper er fine, men hun er var FLOTT Gratulerer så mye Lykke til med valpekullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 30. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2007 Utrolig flott tispe. Jeg pleier ikke å synes schäfertisper er fine, men hun er var FLOTT Gratulerer så mye Lykke til med valpekullet Takk for det! må innrømme at jeg er litt nervøs ang det med kull, har ikkje noe erfaring med det. Men jeg har litt tid å finne ut av ting og tang, og så har jeg heldigvis folk med erfaring rundt meg så det går nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 30. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2007 Takk for det! må innrømme at jeg er litt nervøs ang det med kull, har ikkje noe erfaring med det. Men jeg har litt tid å finne ut av ting og tang, og så har jeg heldigvis folk med erfaring rundt meg så det går nok bra. Det går nok kjempe fint Kan jeg spørre hvem som er faren til kullet? Evt bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 30. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2007 han heiter SchH3 Yambo v.d.Radsieksbeeke . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 30. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2007 Ja selvfølgelig kan du det! Som du kanskje veit så eiger vi ikkje Vigo åleine. Og han var meint å bruke som utstilling/avlshund. (det var avtalen vi hadde m oppdretter) Men desverre så har han hengeører, (dei kommer ikkje opp) Og da faller begge desse tingene som er i avtalen bort. Defor blir han solgt. Jeg skjønner! Sikkert ikke så lett, men dere har nå denne fine jenta og kose dere med... Har hun vært stilt ut noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 30. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2007 Jeg skjønner! Sikkert ikke så lett, men dere har nå denne fine jenta og kose dere med... Har hun vært stilt ut noe? Nei det er ikke lett, men sånn er det bare... Ja hun har vert stilt 5 ganger og blitt nr 2 hver gang. Har og HP og CK. Hun er og avlskåret og har tatt karaktertest. Vi skal brukskåre henne i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 5. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2007 Her er noen nye bilder av Alexis og Goshi. Alexis vil kose... Vi vil ha skalk! (Goshi til venstre) To prinsesser Goshi på altanen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 5. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2007 Finingene! (Ser ut som det er blitt sommer i Hallingdal og! hihi! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 5. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2007 Finingene! (Ser ut som det er blitt sommer i Hallingdal og! hihi! ) Hehe ja! Varmere enn kva det var i fjor i vertfall! Vi kunne sitte ute og grille om kveldene i år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar