Ricco Skrevet 28. Januar 2007 Rapporter Skrevet 28. Januar 2007 På fredag var vi og hentet vår nye tispe, Alexis. Ho kom då frå Tyristrand til Bergen. Ho er vel 2 år, og er en snill og omgjengelig hund. Legger ut noen bilder så dere får se henne. Her ligger alle tre og slapper av. Og her er standbilde av henne.
Monika! Skrevet 28. Januar 2007 Rapporter Skrevet 28. Januar 2007 Gratulerer med ny hund, hun var nydelig
Yakine Skrevet 28. Januar 2007 Rapporter Skrevet 28. Januar 2007 Hun er nydelig Sølvi! Gleder meg til å hilse på henne!
janne&kenny Skrevet 28. Januar 2007 Rapporter Skrevet 28. Januar 2007 Gratulerer så mye! Kjempe din tispe!
jeanette-k Skrevet 28. Januar 2007 Rapporter Skrevet 28. Januar 2007 Gratulerer! Kjempe nydelig tispe
Emilie Skrevet 28. Januar 2007 Rapporter Skrevet 28. Januar 2007 Gratulerer så mye med ny hund Er hun din eller har du henne på fôravtale?
Ina Skrevet 28. Januar 2007 Rapporter Skrevet 28. Januar 2007 Oi! Ny hund jo! Kjempeflott var hun! Men så er det jo schæfer også da, å da er det ikke rart hun er flott i mine øyne, hihi..
Ricco Skrevet 28. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Januar 2007 Nei, ingen foravtale, vi eig henne i lag med Kennel Wennigården.
Synne N Skrevet 29. Januar 2007 Rapporter Skrevet 29. Januar 2007 Hun er nydelig! Men om du skal omplassere den andre? Syns jeg så en annonse på finn.
Scarlet Skrevet 29. Januar 2007 Rapporter Skrevet 29. Januar 2007 Gratulerer så mye mye med et nydelig eksemplar av rasen . Veldig kjekt for dere. Håper snart å treffe dere igjen. SBK utstillingen??
Ricco Skrevet 29. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Januar 2007 Gratulerer så mye mye med et nydelig eksemplar av rasen . Veldig kjekt for dere. Håper snart å treffe dere igjen. SBK utstillingen?? Takk for det Gunn! Kjem litt ann på når den utstillingen skal vere det.... Alexis skal ha valper ca midt i mars.
Scarlet Skrevet 29. Januar 2007 Rapporter Skrevet 29. Januar 2007 Den er den 3. mars og 1. april Hun har fått valpene på plass da
tm100021 Skrevet 29. Januar 2007 Rapporter Skrevet 29. Januar 2007 Så pen hun er! Kan jeg spørre hvorfor han skal selges?
Ricco Skrevet 30. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Januar 2007 Så pen hun er! Kan jeg spørre hvorfor han skal selges? Ja selvfølgelig kan du det! Som du kanskje veit så eiger vi ikkje Vigo åleine. Og han var meint å bruke som utstilling/avlshund. (det var avtalen vi hadde m oppdretter) Men desverre så har han hengeører, (dei kommer ikkje opp) Og da faller begge desse tingene som er i avtalen bort. Defor blir han solgt.
Marthe Skrevet 30. Januar 2007 Rapporter Skrevet 30. Januar 2007 Utrolig flott tispe. Jeg pleier ikke å synes schäfertisper er fine, men hun er var FLOTT Gratulerer så mye Lykke til med valpekullet
Ricco Skrevet 30. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Januar 2007 Utrolig flott tispe. Jeg pleier ikke å synes schäfertisper er fine, men hun er var FLOTT Gratulerer så mye Lykke til med valpekullet Takk for det! må innrømme at jeg er litt nervøs ang det med kull, har ikkje noe erfaring med det. Men jeg har litt tid å finne ut av ting og tang, og så har jeg heldigvis folk med erfaring rundt meg så det går nok bra.
Marthe Skrevet 30. Januar 2007 Rapporter Skrevet 30. Januar 2007 Takk for det! må innrømme at jeg er litt nervøs ang det med kull, har ikkje noe erfaring med det. Men jeg har litt tid å finne ut av ting og tang, og så har jeg heldigvis folk med erfaring rundt meg så det går nok bra. Det går nok kjempe fint Kan jeg spørre hvem som er faren til kullet? Evt bilde?
Ricco Skrevet 30. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Januar 2007 han heiter SchH3 Yambo v.d.Radsieksbeeke .
tm100021 Skrevet 30. Januar 2007 Rapporter Skrevet 30. Januar 2007 Ja selvfølgelig kan du det! Som du kanskje veit så eiger vi ikkje Vigo åleine. Og han var meint å bruke som utstilling/avlshund. (det var avtalen vi hadde m oppdretter) Men desverre så har han hengeører, (dei kommer ikkje opp) Og da faller begge desse tingene som er i avtalen bort. Defor blir han solgt. Jeg skjønner! Sikkert ikke så lett, men dere har nå denne fine jenta og kose dere med... Har hun vært stilt ut noe?
Ricco Skrevet 30. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Januar 2007 Jeg skjønner! Sikkert ikke så lett, men dere har nå denne fine jenta og kose dere med... Har hun vært stilt ut noe? Nei det er ikke lett, men sånn er det bare... Ja hun har vert stilt 5 ganger og blitt nr 2 hver gang. Har og HP og CK. Hun er og avlskåret og har tatt karaktertest. Vi skal brukskåre henne i år.
Ricco Skrevet 5. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2007 Her er noen nye bilder av Alexis og Goshi. Alexis vil kose... Vi vil ha skalk! (Goshi til venstre) To prinsesser Goshi på altanen.
Yakine Skrevet 5. Juni 2007 Rapporter Skrevet 5. Juni 2007 Finingene! (Ser ut som det er blitt sommer i Hallingdal og! hihi! )
Ricco Skrevet 5. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2007 Finingene! (Ser ut som det er blitt sommer i Hallingdal og! hihi! ) Hehe ja! Varmere enn kva det var i fjor i vertfall! Vi kunne sitte ute og grille om kveldene i år...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar