Gå til innhold
Hundesonen.no

Brukskurs sommeren 2007

Marthe

Recommended Posts

Tenkte på det..men så tenkte jeg at siden hun skal ha en liten belgervalp så kan hun like gjerne dra med de som kjenner rasen :)

Skal ikke se bort i fra at mange kan Belger på NBF kurset også. Sist jeg var der hadde 3 av instruktørene Belgere på høyere nivå i bruks og 1 hadde hatt flere Belgere tidligere. Så selv om det ikke heter "Belger" kurset så tror jeg det fins folk der som kan belger også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg den frihet å nevne spørsmålet ditt på brukstreningen med belgerklubben i dag og de skal visst ha et runderinsgkurs i april som du er mer enn velkommen på. Du få vel mallevalpen i mars? Da passer det jo godt.. Instruktøren er en flink og hyggelig fyr som jeg har trent med flere ganger. Men dette blir jo i akershusområdet, noe som kanskje blir for lang for deg? Ellers kommer det snart mer info om sølen kurset i neste nummer av belgerbladet (vakkert illustrert, legg spesiellt merke til laekenoisen og groenendaelen i annonsen *host* ).

Jeanette: selvfølgelig, det er mange flinke belgerfolk i nbf, men jeg opplever det som positivt å være tilknyttet en raseklubb. Desverre er det ikke for mange aktive bruksfolk i raseklubben - med tanke på at det tross alt er en bruksrase - så man verver alle nye bruksintresserte belgereiere med stor iver*flir*

Edit: Marit har akkurat lagt ut link annonsen på hjemmesiden Link

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også inntressert i å reise på noen brukskurs. Jeg er mest opptadd av å få trent viltsopr siden jeg tengte jeg skulle godkjene min hund. HAr rottweiler på 15mnd. nå. Noen som vet om noe passe. Jeg og Crizpo reise gjerne sammen på et kurs siden vi bor samme plass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...