SiriEveline Skrevet 22. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2011 En liten søster Er litt usikker på om hun gleder seg egentlig.. Damen blir fort sjalu Var det jeg trodde ja, krysse fingrene da, så går det seg nok til uansett Hun får teste seg på Yaris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 23. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2011 Var det jeg trodde ja, krysse fingrene da, så går det seg nok til uansett Hun får teste seg på Yaris Tror nok det kommer til å gå fint Skal passe på at Elwira oppfører seg jeg ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 6. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. April 2012 Elwira er i dag 8 år gammel! Hun er i god form, men har noen vondter som skal undersøkes nærmere hos vet etter påske. Elwira er en lykkelig, utrolig sta og herlig eldre frøken. Hun elsker å være med på turer, og henger med på malamute-minien. De hardeste turene er hun pensjonert for, da hun får lett problemer med poter og blir litt fort stiv, men ellers er hun med oss på det meste. Her er noen bilder tatt nå etter nyttår GRATULERER MED DAGEN FLOTTE JENTA MI! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 6. April 2012 Rapporter Share Skrevet 6. April 2012 Gratulerer med dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 6. April 2012 Rapporter Share Skrevet 6. April 2012 Så fin hun er Heidi Gratulerer med dagen til henne!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. April 2012 Rapporter Share Skrevet 6. April 2012 Gratulerer med dagen Elwira Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts