Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som blir med på ringtrening?

Benedicte

Recommended Posts

Skrevet

Er det noen i Bergensområde som blir med på ringtrening? Har en valp som gjerne skulle ha lært å løpe med andre hunder foran og bak seg. Vi kunne ha ordnet sted og dato, evt satt opp en liten ring?

• Svar 99
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg vil også være med, men for meg passer det stort sett kun om søndagen ettersom jeg stort sett har seinvakter ... Vet at det går ann å bruke parkeringsdekket på Vestkanten om søndagene ...

Skrevet

Det passer for meg denne søndagen! Regner med at Birte og Sico også blir med forresten... Skal høre med henne i kveld

Vi kan godt dra på Vestkanten for min del. Regner med at det ikke er snø der siden det er parkeringsplass?

Skrevet

Kanskje jeg også blir med, lille Sprettball kan godt trene på å løpe sammen med andre hunder uten å leke!

(Vipsen; jeg har bil og bor på Bønes ;) )

Skrevet

Nå snakket jeg iallfall med vekterene på Vestkanten i dag og det var helt i orden at vi brukte parkeringsdekket der så lenge vi plukket opp etter hundene og flyttet oss til et annet dekk hvis en av klubbene som låner omtådet kom for å trene. Det er jo fire parkeringsdekk der, så det skulle jo ikke by på de største problemene akkurat ...

Skrevet
(Vipsen; jeg har bil og bor på Bønes ;) )

Jeg bor ikke på Bønes lengre ;) Bor på Storetveit... Men skal se om jeg får fatt i bil! Når på dagen blir det snakk om?

Skrevet

Vi vil også gjerne være med! Når på søndag er det ? noen som har ide` om tid ? Trenger jo ikke være så sent, siden senteret ikke er åpent. ;)

Skrevet

Det passer best for meg i 15-16 tiden på søndag. Det er jo uansett lys på parkeringsdekkene der, så vi er ikke avhengig av at det er lyst ute egentlig ...

Skrevet
Det passer best for meg i 15-16 tiden på søndag. Det er jo uansett lys på parkeringsdekkene der, så vi er ikke avhengig av at det er lyst ute egentlig ...

Henger meg på denne......

Skrevet
Henger meg på denne......

Jeg også..16 tiden høres bra ut. Jeg skal på flesland tidligere på dagen,og vil gjerne ha noen timer mellom det, og ringtrening... ;)

Skrevet

Da sier vi 16.00?;) Hvilket dekk møtes vi på egentlig? lenge siden jeg har vært der, men regner med at jeg kommer til å gå meg litt vill med en gang.........

Skrevet

Skal vi si dekk 3? Der er det tak over hele! Jeg kan møte deg på terminalen Benedicte ...

Calina: Skal du ha med den nye? Håper det sånn at jeg kan få knipe litt! ;)

Skrevet
Jepp, da sier vi det:-) Hadde vært supert om vi møttes på terminalen, så slipper jeg å havne feil sted.

Hvilke busser går opp dit egentlig?

Hmm, du kan ta de fleste egentlig. 414 som går til Olsvik og du kan ta de som går til Vadmyra/Hetlevikåsen og Alvøen/Håkonsvern bussene. Bare si at du skal til Vestkanten du ;)

Skrevet

Kommer kanskje, bilen er forsatt på verksted og det begynner å bli utrolig kjedelig å busse alle steder :unsure:

Om det blir en ny runde neste søndag blir jeg gjerne med ;)

Skrevet
Skal vi si dekk 3? Der er det tak over hele! Jeg kan møte deg på terminalen Benedicte ...

Calina: Skal du ha med den nye? Håper det sånn at jeg kan få knipe litt! ;)

Jupp - småen skal være med...hehe... :)

de trenger ringtrening begge to. ;)

Kommer kanskje, bilen er forsatt på verksted og det begynner å bli utrolig kjedelig å busse alle steder :unsure:

Om det blir en ny runde neste søndag blir jeg gjerne med :)

Det hadde jo vært kjekt å avtalt neste søndag og, allerede nå ? de fleste av dere skal vel til Ølen og stille,og det er jo ikke så lenge til... ;)

*dobbelpost, endret av mod.Charleen*

Skrevet
Det hadde jo vært kjekt å avtalt neste søndag og, allerede nå ? de fleste av dere skal vel til Ølen og stille,og det er jo ikke så lenge til... :)

Ja det hadde vært supert! Er veldig flexibel når det gjelder tidspunkt, men fint om det ikke blir for tidlig på morgenen.... :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...