Renate A Skrevet 20. Januar 2007 Rapporter Skrevet 20. Januar 2007 Selv sverger jeg til HILLS til Chicka, men har ei venninne som vurderer å kjøpe Doggy hundemat som hun kan få kjøpt i Sverige. Jeg har ingen erfaringer så jeg kan ikke hjelpe hun, men kanskje dere har? Noen som har erfaringer?
Guest Jonna Skrevet 20. Januar 2007 Rapporter Skrevet 20. Januar 2007 Selv sverger jeg til HILLS til Chicka, men har ei venninne som vurderer å kjøpe Doggy hundemat som hun kan få kjøpt i Sverige. Jeg har ingen erfaringer så jeg kan ikke hjelpe hun, men kanskje dere har? Noen som har erfaringer? Kjenner flere svenske oppdrettere som förer med det og har vært fornøyd. Om jeg husker rett så har dem samme produsent som Robur, som jeg selv har föret med og vært fornøyd med. du kan lese mer om begge typene her
Renate A Skrevet 20. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2007 Kjenner flere svenske oppdrettere som förer med det og har vært fornøyd. Om jeg husker rett så har dem samme produsent som Robur, som jeg selv har föret med og vært fornøyd med. du kan lese mer om begge typene her Takk for svar. Jeg skal linke denne tråden til hun. Fler med erfaringer?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar