Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilke kjendiser har du møtt?


jeanette-k

Recommended Posts

Johan Golden er broren til "kompisen" min :P

Kom på et par til:

Omtrent hele kongefamilien

Gode Ord Dør Sist(GODS)(Trønderske rappere ;) )

Gåte

Tore Strømøy(Ikke spør..GOD kompis av onkel..de har skrevet 5 bøker sammen :P )

Paperboys

Æsj, nå gidder jeg ikke mer :P

Han har jo jeg sett å :P han "opptredde" på julebordet jeg var på før jul.

Også så jeg Maria Aredondo på strømmen storsenter.

Også westlife på strømmen storsenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Siden jeg har bodd i Oslo i alle år, har jeg sett en del kjendiser, men har vel nådd en alder der det ikke er så veldig viktig lenger... :closedeyes:

Men jeg husker godt jeg som 16 åring (eller noe sånt) var i Arkaden når Glenn Medeiros (som sikkert 90% av dere er for unge til å ane hvem er...) skulle signere plater... Wow, det var stort... Jeg fikk gitt han lommeboken min, for at han skulle skrive autografen på den og, men sorgen var stor når han skrev på "feil" side, jeg hadde nemlig masse klistremerker på den siden han skrev...

Tilstander ala det jeg så på tv når westlife var på Strømmen... :) Unge hylende jenter som grein og sto i, og alle holdt vi på å dåne av ren lykke...

Lykken var også stor da jeg dro til ett eller annet senter for å se Espen Bredesen, som jeg var avstandsforelska i... Det gikk forøvrig over etter å ha sett han på dette senteret... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har bodd i Oslo i alle år, har jeg sett en del kjendiser, men har vel nådd en alder der det ikke er så veldig viktig lenger... :closedeyes:

Men jeg husker godt jeg som 16 åring (eller noe sånt) var i Arkaden når Glenn Medeiros (som sikkert 90% av dere er for unge til å ane hvem er...) skulle signere plater... Wow, det var stort... Jeg fikk gitt han lommeboken min, for at han skulle skrive autografen på den og, men sorgen var stor når han skrev på "feil" side, jeg hadde nemlig masse klistremerker på den siden han skrev...

Tilstander ala det jeg så på tv når westlife var på Strømmen... :) Unge hylende jenter som grein og sto i, og alle holdt vi på å dåne av ren lykke...

Lykken var også stor da jeg dro til ett eller annet senter for å se Espen Bredesen, som jeg var avstandsforelska i... Det gikk forøvrig over etter å ha sett han på dette senteret... :)

Jeg må si jeg holdt meg unna den folkemengden :P visste ikke at de skulle dit engang. hehe. så jeg dro fort. (glad jeg gjorde det, etter å ha sett på tv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man begynner å bli klar for "senil-klubben" er det vel sånn at man bare registrerer at OI - det ansiktet har jeg sett før, men hvem POKKER er det ? Hvor HAR jeg det mennesket fra ???

Jeg har vel ikke akkurat pleiet omgang med kjendiser tror jeg - men noen små-opplevelser husker jeg kanskje...

Jeg treffer jo rett som det er på både Bjørn Dæhlie og Thomas Alsgaard - de handler faktisk på RIMI på Eltonåsen de også :). Jeg fikk forresten testa ut om jeg har skikkelig innkalling på hundene her om dagen... jeg var ute og gikk med dem i skogen - et sted jeg meget sjelden treffer på noen. Det var midt på dagen og jeg hadde tatt fri fra jobb, og da regner man ikke med å treffer FOLK, sant ? Men joda - plutselig ser jeg hundene blir vàr ett eller annet og styrter fram og bjeffer ! Rundt svingen kommer Bjørn Dæhlie med hunden pesende etter seg... Jeg ropte EN gang på hundene - og de snudde og kom tvert tilbake til meg :).

Ellers har jeg spilt volleyball mot landslaget i hopp den gang Vegard Opaas var stor (eller - HAN var jo megaliten, men hoppa bra liksom...:P). Jeg husker ikke alle de andre som var med, men de fleste av oss jentene var iallefall mye lengre enn de små hopp-gutta.

Nå i sommer var jeg på fest hos bestekompisen min fra videregående (grøss - det var faktisk 21 år siden vi var russ... ). På den festen var også hans bror - SNAH - fra Motorpsycho...

Jeg har også vært med på å overrekke kaktus til vår forrige samferdselsminister Torild Skogsholm (hun var livredd for å få en bløtkake i ansiktet og ble veldig letta da hun så det var en kaktus hun skulle få - det var i forbindelse med at de omorganiserte Vegvesenet).... også husker jeg veldig godt at jeg så pappa'n til George Bush da jeg var på korpstur til Island. På samme tur håndhilste jeg på Islands daværende president Vigdis Finnbogadottir...

Det var vel ikke direkte kule kjendiser da... hehehehehe... og de fleste av dere her inne var vel knapt nok påtenkt da dette hendte... :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man begynner å bli klar for "senil-klubben" er det vel sånn at man bare registrerer at OI - det ansiktet har jeg sett før, men hvem POKKER er det ? Hvor HAR jeg det mennesket fra ???

Nå ser ikke jeg mest på TV her i verden, så jeg havnet veldig fort i den "senil-klubben" når det gjelder kjendiser.

Staslig på klasseturer da andre bare "døøøøde" fordi de så en kjendis, og jeg stod der og lurte virkelig på hvem i all verden det der var... Ikke er jeg spesielt glad i Norsk film heller...

Under innspillinga av "Venner for Livet" traff jeg på et lite knippe av norske skuespillere. Noen veldig trivelige, andre ikke like trivelige... Ingar Helge Gimle (han spilte vel en lite flaterende prest eller noe i Hotel Cæsar??) er utrulig trivelig, og hvordan folk ikke klarer å skille mellom TV og personen i virkeligheten er helt utrulig. Han har jo fått slengt mye rart etter seg da han hadde den rollen. Torbjørn Harr er utrulig festlig og morsom i virkeligheten. Og "Q-kjendis" oksen Samson lager ikke lyder i det hele tatt... :)

Gikk i barnehage sammen med dattra til Lars Mjøen, så han traff jeg til stadig da (og var hellig overbevist om at han var søppelkjører... Enda jeg så på Brødrene Dahl da...). Samt gått i klasse med Alexander Hermansen (som er litt lokal kjendis her i traktene da).

Og Roger Ruud da. Jeg traff visst han da jeg var liten, og barnehagen var på aketur i Holmenkollen (får rimelig grei fart i unnarennet på akebrett, det husker jeg mye bedre).

Ellers er det jo noen politikere man har truffet på, selv om jeg ikke vil klassifisere de som kjendis. En som var trivelig å treffe, var Espen Esther Pirelli Benestad. Både hin og kona er virkelig sterke personligheter, og har festlig humor.

Valpekurset mitt tråkka nesten ned Otto Jespersen og Thomas Gjerdsen da vi var på bysosialisering i Oslo. Og vi var ikke helt sikre på om det var tilfeldigheter eller ikke at monologen til Otto Jespersen handla om hunder akkurat den torsdagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Døh Christine! Hvem ifra home and away er det som kommer da? Var skikkelig fan av den serien tidligere,så hadde vært litt moro å visst. Hvorfor får dere besøk av en sånn kjendis forresten?

De vil ikke si det! :)

Han kommer fordi han er kompis med læreren min, også har han skrevet en bok..Spennende med besøk fra Australia da! Gleder meg til Februar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg husker godt jeg som 16 åring (eller noe sånt) var i Arkaden når Glenn Medeiros (som sikkert 90% av dere er for unge til å ane hvem er...) skulle signere plater... Wow, det var stort... Jeg fikk gitt han lommeboken min, for at han skulle skrive autografen på den og, men sorgen var stor når han skrev på "feil" side, jeg hadde nemlig masse klistremerker på den siden han skrev...

Jeg er gammel nok til å vite hvem Glenn Medeiros er.. hehe

Jeg har vel ikke akkurat pleiet omgang med kjendiser tror jeg - men noen små-opplevelser husker jeg kanskje...

Jeg treffer jo rett som det er på både Bjørn Dæhlie og Thomas Alsgaard - de handler faktisk på RIMI på Eltonåsen de også :). Jeg fikk forresten testa ut om jeg har skikkelig innkalling på hundene her om dagen... jeg var ute og gikk med dem i skogen - et sted jeg meget sjelden treffer på noen. Det var midt på dagen og jeg hadde tatt fri fra jobb, og da regner man ikke med å treffer FOLK, sant ? Men joda - plutselig ser jeg hundene blir vàr ett eller annet og styrter fram og bjeffer ! Rundt svingen kommer Bjørn Dæhlie med hunden pesende etter seg... Jeg ropte EN gang på hundene - og de snudde og kom tvert tilbake til meg :).

Ja, de har jeg møtt og.. Eneste gangen i Gubbelilles nesten 13 år lange liv hvor han knurra til noen, det var når vi møtte Bjørn Dæhlie og Thomas Alsgaard på rulleski i Gjerdrumsveien.. Typisk nok, liksom..

Kom på en ting til, jeg har møtt hunden i den Kvikk Lunsj-reklamen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Jeg er gammel nok til å vite hvem Glenn Medeiros er.. hehe

Ja, de har jeg møtt og.. Eneste gangen i Gubbelilles nesten 13 år lange liv hvor han knurra til noen, det var når vi møtte Bjørn Dæhlie og Thomas Alsgaard på rulleski i Gjerdrumsveien.. Typisk nok, liksom..

Kom på en ting til, jeg har møtt hunden i den Kvikk Lunsj-reklamen! :)

Kvikk lunsj reklame? Hvilken rase er den bikkja da? :) Hah, nå får alle vite hvor lite jeg ser på tv *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GAH! Han har jeg også møtt! Den dusten... Han er litt VEL stolt av å være bergenser, og litt VEL glad i Bergen og har et litt VEL stort hat mot oss trøndere! :Laugh:

Se se! Der har vi en Bergenser jeg liker :)

*ler* Lyngbø er jo bergenser han også :) Dessuten -er- trøndere rare.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Lyngbø er jo bergenser han også :) Dessuten -er- trøndere rare.........

Yessda! Lyngbø er bergenser.. Har ikke noe i mot bergensere generelt (har familie på Sotra dessuten), men noen bergensere blir altfor selvsentrerte for meg! :closedeyes: "Bergen er Norges hovedstad!", "Brann er det eneste laget med lidenskap!", "Trøndere er bortskjemte" etc etc.. Og trøndere er rare I FØLGE dere der borte i landet far far away... :P

Sorry trådstarter.. OT :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvikk lunsj reklame? Hvilken rase er den bikkja da? :) Hah, nå får alle vite hvor lite jeg ser på tv *ler*

Det er en BC.. Du veit, den reklamen med hunden foran peisen, som setter seg opp - med båndet i munn? - hver gang han mannen blar om fordi det er en kvikk lunsj på baksiden av bladet? Også legger den seg skuffa ned igjen når mannen fortsetter å lese.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Det er en BC.. Du veit, den reklamen med hunden foran peisen, som setter seg opp - med båndet i munn? - hver gang han mannen blar om fordi det er en kvikk lunsj på baksiden av bladet? Også legger den seg skuffa ned igjen når mannen fortsetter å lese.. hehe

Åja! Dæ, jeg ser jo faktisk "nok" på tv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med Jan Teigen. Han er ganske hyggelig egentlig, selv om jeg ikke helt har sansen for klesstilen og musikken hans. Ellers har jeg pratet med Idol-Maren. Det var "kjempekjekt"! :ahappy: Har også møtt han Jonna fra Guru og noen flere folk fra NRK. Hm. Har vel ikke akkurat møtt flust av kjendiser, men... Jeg kjenner noen, som kjenner noen, som kjenner... Neida. :kiss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en klem av Rune Rudberg en gang, haha! Ellers har jeg møtt hun som spilte Trude i borettslaget (hun som gikk på bibelskule). Og har jo sett DDE, Hellbillies, Di Derre osv på konsert, men var på en intimkonserti Bø med Trang Fødsel hvor vi faktisk utveksla noen ord. Også spiste jeg sammen med halve Hellbillies på et hotell i Bø (alt skjer visst i Bø). Føler jo litt at jeg selv er ganske stor kjendis da, vi har tross alt Norges største hønseegg i kjelleren :kiss: LÅLL! Bare sett norske kjendiser jeg :ahappy: Ville gjerne møtt på Prison Break heltene liksom, men sjansen for at de dukker opp i Andebu er nok minimal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med Jan Teigen. Han er ganske hyggelig egentlig, selv om jeg ikke helt har sansen for klesstilen og musikken hans. Ellers har jeg pratet med Idol-Maren. Det var "kjempekjekt"! :kiss: Har også møtt han Jonna fra Guru og noen flere folk fra NRK. Hm. Har vel ikke akkurat møtt flust av kjendiser, men... Jeg kjenner noen, som kjenner noen, som kjenner... Neida. :ahappy:

Nå må ikke du mobbe oss fra Karmøy/ Haugesund :hug: Hos oss er alt "kjempe kjekt" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Vi har måttet deale med en hel del mageproblemer oppigjennom. Er vel ca. en måned siden siste episode med diaré og litt nedsatt allmenntilstand, og løsningen ble Hills tørrfôr (og kun det; ingen godbiter eller annen mat) i tre uker, samt probiotika og kulltabletter. Kanskje det kan være lurt å ha et slikt "regime" i en periode med veiledning fra vet?
    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...