Gå til innhold
Hundesonen.no

Villhunden


Nirm

Recommended Posts

Kommet en ny hundeskole her i distriktet, og lurte på om noen kjente til de som driver den. Noen som har gått på kurs med disse personene før (konkurransekurs, brukskurs el.l.)? Hvordan er opplegget? God individuell oppfølging, eller bare fellesundervisning? Hvordan er nivået deres kontra klasser man konkurrerer i?

Villhunden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei

Jeg har ikke gått på kurs hos Villhunden, men jeg vet at de som har startet denne hundeskolen, var instruktører i en annen hundeskole i Østfold som jeg gikk på kurs hos, hadde da disse instruktørene og alt jeg kan si er at jeg er kjempefornøyd, de er virkelig dyktige så skal jeg på flere kurs blir det absolutt hos Villhunden. Du får virkelig hjelp der og du får oppfølging om du trenger det, virkelig blide og positive mennesker som kan dette med å motivere hundeførere ,)

Hvor langt de har kommet i konkurranse sammenheng er jeg ikke sikker på nå, vet Hege akkurat hadde startet med ny hund i kl.1. kenneth driver mest med bruks og hadde ikke startet å konkurrere enda da hunden hans var ung, dette var da i høst. Men hør med dem selv, ring eller send en email, veldig hyggelige mennesker :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gått på kurs der, men mens jeg leste nedover der så jeg vel neste kun personer jeg har hørt om ;)

Terje Østlie driver en hundeskole oppi her sammen med kona si. Fikk høre av noen i klubben i går at han var veldig flink og veldig direkte :P Han ser på hver enkelt oppå der. Det ble kalt organisert egentrening :P

Runar Næss kan vel ikke sies å være noe annet enn en legende i min bok :P En av nordens fremste ulveeksperter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...