Gå til innhold
Hundesonen.no

Farmen...Ser dere på der?


BareLinn

Recommended Posts

Næh, må innrømme at jeg har på farmen, men jeg har "dessverre" ikke fulgt med. Eneste episoden jeg har SETT på, var den da han med barten røyk ut.. Det gossa meg, når han står og sier at han anså det som 98% sikkert at han vinner tvekampen, så fortjener han jammen meg å ryke ut! :Laugh:

Har igrunn alltid vært hekta på tirsdags-seriene på tv2, helt siden Ally mc Beal. :P

Jeg har hatt fast tv-kveld på tirsdager siden Friends jeg :P Så CSI istedetfor Frustrerte Fruer da, men Grey's Anatomy må jeg ha med meg..

Sånn utenom det, så ser jeg vel på noe fast hver dag, tv-slave som jeg er.. På mandag er det The Closer på tvNorge, tirsdag er det Grey's Anatomy, onsdag er det endelig LOST igjen, selv om jeg så Ghostwhisperer når det gikk onsdag, på torsdag er det Prison Break *fiiine mennene* når det går, fredag så ser jeg Beat for Beat og Nytt på nytt på nrk så sant det ikke er Idol eller Skal vi danse på tv2.. Også må jeg få med meg Senkveld da, når det går.. hehe

Og siden jeg ikke har noe liv, så ser jeg tv på formiddagen og! Når jeg står opp setter jeg på tv2 og hører på God Morgen Norge mens jeg surfer runden min.. Så går vi tur, før Rachel Ray begynner på tvNorge (skrekkelig morsom dame). Så er det tv i bakgrunn til Friends begynner på tv2 (ja, jeg veit det er den ørtiende runden med reprise, men den serien er verdt å se om igjen og om igjen), etter det er det Scrubs og the '70s Show.. *flirer*

Må bare nevne at jeg ikke dør av å gå glipp av ymse programmer da.. Jeg kan reise bort eller få besøk uten at dagen blir ødelagt, liksom.. hehe ;)

EDIT: Må bare føye til at barna mine trudde jeg fleipa når jeg sa at programlederen i Farmen het Gaute Grøtta Grav.. De var helt sikre på at det var et liksomnavn.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger ikke med på så mye fast, annet enn "Lost" og "Sopranos" da det gikk.

"Nytt på nytt" ser jeg dersom jeg har muligheten, og jeg skifter ikke kanal dersom jeg dumper over "Seinfeld", "70's Show" eller "Simpsons" heller.

Har vært slave av "Idol" hvert år.

Ser det meste som sendes av sport, særlig fotball.

Eneste såpa jeg har vært hektet på, er "Eastenders" - både da den gikk på norsk tv for ørten år siden som "Østkantfolk", og senere år på BBC Prime. Mistet den kanalen i fjor, og måtte dermed slutte med min beste bakrus-kur på søndager: "Eastenders omnibus" - en to timer lang maratonsending med alle ukas episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt fast tv-kveld på tirsdager siden Friends jeg :P Så CSI istedetfor Frustrerte Fruer da, men Grey's Anatomy må jeg ha med meg..

Når du sier det... Det var vel kanskje Friends det startet med ja... Som jeg forøvrig også ser på så ofte som mulig nå og... :P

For tiden ser jeg i grunn på det meste... Har nemlig fått meg ny stoooooor (for meg) flatskjerm... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare føye til at barna mine trudde jeg fleipa når jeg sa at programlederen i Farmen het Gaute Grøtta Grav.. De var helt sikre på at det var et liksomnavn.. hehe

Hehe, jeg trodde det også før :P Det er jo et ganske sprøtt navn da.. Tre G-er liksom.. Det er jo faktisk bare han som har det i familien da, de andre brødrene har jo ikke det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

- Prison Break

- Idol, skjønner ikke hvorfor :P

- Farmen :P

Angående Gaute, så må jeg bare få skyte inn at broren hans var vikar på skolen før, og han er innmari pen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmja, er jo en DEL... :)

CSI (alle sammen), Cold case, Without a trace, Numb3rs, Criminal minds, Ghost whisperer, Las vegas, Monk, Supernatural, The Unit, Shark og Bones, ser aldri på tv, de er så trege i dette landet, laster kun ned fra USA. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting jeg "må" se, og ingenting jeg huker av på kalenderen. Er jeg hjemme, kan jeg finne på å se mye rart, når man likevel er i sofaen liksom.

Eneste unntak er 71 grader nord - når det går, ser jeg det. Før hadde jeg masse faste serier jeg måtte se, men det er befriende å gi beng i alle seriene og heller bare se det om det passer sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...