Gå til innhold
Hundesonen.no

hege schøyen om hunder på nrk

henrikke

Recommended Posts

Skrevet

så på hege shøyen

på lørdag på krinken og hennes skestj med Boris,visualisert ved et flexibånd i strekk og meget hissige varulvløvelyder.

Det meste ble såklart satt på spissen.

Er det sånn folk flest ser oss?

-hunder som hopper opp og biter vil bare leke litt,selv om den gamle damen faller( fy så sure folk er da..)

-ikke ta ballen betyr ikke ta ballen fra barnet som hadde den

-´mamma´ vil alltid ha suss, selv om vovven nettopp har hatt snuta oppi baken på enannen hund

-man studerer møkk grundig .Finner rester etter alt som gikk inn, og konstaterer fornøyd at resultatet stemmer

-alt hunden gjør er festlig,selv å ri på andre hunder.

er dette oss folkens?et snev av sannhet i allefall.

Skrevet

Det var den eneste av sketsjene jeg lo skikkelig av. Det er vel greit å ha litt selvironi??

Eller egentlig var det vel en del andre hundeeiere jeg dro kjensel på... :icon_redface:

Skrevet

Ja hun er god! Og selv om det er satt ganske på spissen så kjenner man seg av og til litt igjen... Hun kommer hit til Førde til våren og skal spille inn film, så da kan jeg jo ta henne med på en tur med mine hunder! :icon_redface:

Skrevet

Ja, jeg syns den var knall bra! :Laugh: Man kjenner vel igjen både seg selv og andre i den der.. :twitch:

Guest Just me!!
Skrevet

Den var råbra! "Skal mamma få et nuss" :twitch: Kjente meg litt igjen her og der, hele familien humra.

Skrevet
Det var den eneste av sketsjene jeg lo skikkelig av. Det er vel greit å ha litt selvironi??

Eller egentlig var det vel en del andre hundeeiere jeg dro kjensel på... :twitch:

Jeg lo rimelig godt av denne sketsjen jeg og. Hehe. Kjente igjen en del ja :ahappy: Hehe, var bare morro

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
    • Da ville jeg jo ha byttet madrass, men kanskje ventet til du har fått litt mer kontroll på problemet. Det er veldig mange ting som spiller inn her. Aktivitetsnivå og hverdagslydighet generelt, får hundene det de trenger av aktivisering og trening, har de grunnleggende hverdagslydighet inne, osv.  Når de har lært seg at det hjelper å begynne å bjeffe midt på natten er det nok en større jobb å snu det, men ikke umulig. En mulig måte å trene de til å sove et annet sted er å legge en madrass i nærheten der og sove i samme rommet, men adskilt med grinder. Det forutsetter først at de er trygge og slapper av i sengene sine i utgangspunktet. Dette krever masse trening av hundene både sammen og hver for seg. Det er vanskelig å gi veldig spesifikk hjelp uten å ha sett hundene. Det kan være du har nytte av å få hjelp av en hundetrener/adferdskonsulent for å legge en plan. Hvis du ikke vet om noen du kjenner og stoler på kan du lete her: https://atferdskonsulenter.no/finn-konsulent/hund
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...