Gå til innhold
Hundesonen.no

oppdrettere av toy puddel

softis

Recommended Posts

Det er og har vært en del useriøse aktører inne oppdrett av hunder i toy størrelsen, så jeg anbefaler deg å kun kjøpe fra oppdrettelisten til NPK. Den svenske puddelklubben er også et alternativ, jeg har forøvrig hørt at den svensk toyen generelt er penere enn den norske, men om det stemmer vet jeg ikke...?

Det er også litt større utvalg i Sverge ifht farger, personlig har jeg veldig sansen for sølvfargede pudler. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er og har vært en del useriøse aktører inne oppdrett av hunder i toy størrelsen, så jeg anbefaler deg å kun kjøpe fra oppdrettelisten til NPK. Den svenske puddelklubben er også et alternativ, jeg har forøvrig hørt at den svensk toyen generelt er penere enn den norske, men om det stemmer vet jeg ikke...?

Det er også litt større utvalg i Sverge ifht farger, personlig har jeg veldig sansen for sølvfargede pudler. :icon_redface:

Signerer :D Jeg tror også det er slik at Sverige har mer "utvalg" på toyen og på fargene. Import fra Sverige er dessuten ikke altfor vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om opdrettere av toy puddel i fargen aprikos, brun eller hvit?

(Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne tråden, det er bare å flytte på)

http://www.charmant-chic.com/ de her tror jeg har valper nå på toy puddel(de har bare aprikos farge på sine). jeg vet de har dvergpuddelkull nå og at de ventet på toy puddel men har ikke snakket med dem enda, men terminen på toyen var på onsdag som var.

Har sjekket det ble 3 toy valper hun fikk, bra det for så små å få et så passe stort kull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...