_aussie_ Skrevet 13. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2007 På skolen nå har jeg stelt Rappeld og Stjerna hver torsdag når jeg har sports og familiedyr. Stjerne er en kalblods på snart 4 år som skal starte travløp til våren antaglig, Rappeld går ikke mer i travløp pga en gaffelbåndskade han har hatt tidligere. Men han kan forsatt bli kjørt og ridd. Han som eier de har også eid en travhest med navn Rigel Pjokken som var ganske kjent, og en del andre travere. Jeg synes det er helt topp å trene Stjerna og Rappeld, og det er kjempe morsomt å være med på utviklingen av en travhest Nå skal jeg begynne å trene de tirsdager etter skolen, jippi! bildet er av Stjerna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jennajensen Skrevet 13. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2007 Her er Rappeld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne Skrevet 2. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2007 Utrolig fine hester . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottis jentå Skrevet 2. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2007 Hei. Kjenner godt til Rappeld, har er i slekt med en jeg hadde før. kjenner også til både Rigel og Jo hestene fra før, mine hester går mot Jo og Rigelhestene i løp. Driver også med trav jeg da, som du sikkert skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar