Magussi Skrevet 18. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2004 mmm.. Håper jeg kan være det i lang tid.. Iallefall til yngste begynner på skole.. Har en utdannelse som bør gå bra når det gjelder å ha med seg dyr på jobb.. Så tror nok neppe den hunden kommer til å bli så veldig mye alene.. Og kanskje greit med en litt stor hund .. Magussi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 18. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2004 Skal jeg reklamere litt for rasen min kanskje? Jeg har Briard, gjeterhund. De kan brukes til alt , lettlerte å inteligente hunder. Utrolig tålmodige med barn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magussi Skrevet 18. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2004 Vel... Jeg var raskere enn deg.. hehe.. Har allerede vært en tur innom sida di og tittet.. Magussi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 18. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2004 Det er en rase som blir mere å mere poppuler nå, utrolig flåtte hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 18. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2004 Labrador da? Kjempeherlig og veldig lykkelig og vennlig rase. Kan være ganske urolig inne som valp, men etter året så slokner de nesten og er slakt inne hele tiden. Setter pris på turer, men blir ikke sur om du ikke har tid til å gå ordentlig tur et par dager. Korthåret, men det betyr ikke at de ikke røyter.. Finnes i tre farger, gul, brun og svart. Veldig vennlig gemytt, har apporteringsegenskaper, og apporterer naturlig, men fyker allikevel ikke etter alt som beveger seg. Veldig flott som sporhund, elsker lukteoppgaver. Matvrak med store bokstaver (MATVRAK). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 19. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2004 vellkommen inn på forumet! =D> Banana Banana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 19. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2004 Velkommen til forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar