Gå til innhold
Hundesonen.no

Crispo sjokoladen i ny form!

jeanette-k

Recommended Posts

Skrevet

Hehe, tenkte jeg skulle skrive at den har komt i ny form. Den har altså komt i form av en sjokolade bar :tongue: Men det gøye med det er at oppå hver enkel står det noe, og aldri det samme :whistle:

Jeg har kjøpt tre forskjellige og det har stått forskjellige ting på alle. Kanskje det bare er meg, men jeg syns det var en gøy vri :Laugh:

Skrevet

Hadde det ikke vært for at jeg ikke er så super glad i sjokolade nå så hadde jeg kjøpt! liker sånne ting! :ahappy:

(Ida, ikke snakke om Firkløver i denne tråden, sant..... :whistle:)

Skrevet

Kanskje kjøpe den i morgen. Så den på narvesen, men betaler ikke flere kroner mer der, og var aldri i noen butikk :ahappy: Men i morgen skal jeg, så da skal jeg vurdere om jeg skal kjøpe :whistle:

Guest Christine
Skrevet
(Ida, ikke snakke om Firkløver i denne tråden, sant..... :whistle:)

Haha, tror nok Ida har lært :Laugh:

Er egentlig ikke så veldig glad i Crizpo, men skal se etter den i butikken selvom :tongue:

Skrevet
:whistle: *venter spent til den kommer saaaakte nordover*

Den er da kommet nordover. Stikk innom nærmeste Shellstasjon, den skal ligge i nederste hylle rett foran kassa - og den har vært der noen dager nå. :rolleyes:

Tror også narvesen og mix her oppe har fått den.

Sjokolade skal man følge med på! :wink:

mvh

HeliX

Skrevet
Hadde det ikke vært for at jeg ikke er så super glad i sjokolade nå så hadde jeg kjøpt! liker sånne ting! :whistle:

(Ida, ikke snakke om Firkløver i denne tråden, sant..... :ahappy:)

Går det ann å ikke like sjokolade?! :shocked: *Forferdet*

Morro med en ny vri på sjokoladen. Da blir det spennende når man skal spise den!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...