Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor ble det av maten?

ida

Recommended Posts

I går ettermiddag sto jeg og stekte opp noe svinefilèter jeg hadde tint og skåret opp i skiver. (Egentlig kottelettranda fra juleribben, som jeg ikke stekte på julaften). To av skivene lå igjen på benken, for de skulle jeg ha til middag. Fibi lå under juletreet og gjemte seg for de utrolig skumle terrorrakettene fra Irak, eller Lambertseter eller noe som smalt utenfor, så jeg gikk litt til og fra, mens kjøttet stekte. Så satte jeg på poteter og skulle steke de to siste kjøttskivene, men da var de vekk! Hunden lå fremdeles under juletreet og gjorde seg usynlig for fiender hun var helt sikker på at skulle bombe huset når som helst, så hvor var det blitt av svinekjøttet? :icon_redface:

Jeg har en bitteliten mistanke om at terrorfrykten slapp taket i et lite magisk øyeblikk mens jeg var på do, men Fibi blånekter! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Ler* :icon_redface:

Jaa, det er merkelig hvordan maten plutselig kan forsvinne slik?

Vi har funnet ut at vi er nødt til å ha et spøkelse her i huset. Vi har døpt han til "Even beinlaus". Med tanke på all maten, nissene og alt det andre som har forsvunnet herifra lever han et veldig godt liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...