Gå til innhold
Hundesonen.no

Border collie 1år borte

giggi

Recommended Posts

Hørte netopp en dame som førtalte at en border collie ble borte på storhaug i 8tiden i kveld. Så hvis noen er i nærheten hadde det vært fint om dere gadd å se etter den. Vet ikke så mye, men finner dere den hadde det vært hyggelig om dere ga beskjed til politiet :D Har ikke vært borte så lenge da, men eieren var veldig redd.... for her er det regn og mye vind.... rett og slett Kald! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
kjempe bra! ;)

*hvor fant de henne? Valpen hadde antakelig følgt etter en annen hund om også hadde vært ute på tur alene, for valpen dukket opp ved huset med den andre hunden som var en stor blandings hann... begge hadde vært alene like lenge.

*hvor lenge har hun vert borte? Fra den 29desemper

hvordan var hun når hun kom hjem? Skitten! Våt og kald, men ellers i god form. Overlykkelig for å komme hjem igjen :P

det var godt! Helt enig... huff, tør ikke tenke på hvis min valp(og hund selvsagt) ble borte :P

Derfor ønsker jeg Toyah masse lykketil i letingen av hunden sin :P Krysser fingrer og tær og poter og labber..jah..alt som går an å krysses :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...