Gå til innhold
Hundesonen.no

Virkelig ingen som kan hjelpe?

Scarlet

Recommended Posts

Hei alle dere som bor i "mitt" område :rolleyes: Altså mellom Stavanger og Egersund + de på høgjæren. Jeg og eierne av Jade har, som dere sikkert vet vært på let etter henne ganske lenge. Tanken slo meg at jeg kanskje kunne får organisert en fellesleting kombinert med tur av hundene våre.

Er det noen som kunne være interessert i å treffes f.eks utenfor M44, Bryne kl 11.00 i morgen (28.12)? Hvis så, skriv enten her, PM eller send meg en SMS på 916 05 668 :rolleyes::rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle så veldig gjerne hjulpet til men jeg bor så altfor langt unna og jobber på den tiden.. :icon_redface:

Jeg kan ikke forestille meg hvor fortvilte dere må være nå.

Håper mange blir med! Med fare for å bli tatt for å reklamere for andre forum (går vel ut i fra at moddiser skjønner men <_< ): du burde kanskje starte en tråd på canis og dyrenett og? For å få mest mulig hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg og Linda som eier Jade oppdatert vår leting og søk etter lille Jade. Vi har nå resignert med at vi ikke finner henne i live lenger :P . Linda har også vært i forbindelse med en synsk dame. Dette var visstnok en selsom opplevelse :P . Skulle noen her i området finne henne liggende en plass, så for all del la meg få beskjed.

Til slutt vil jeg takke dere alle sammen for både hjelp, råd og omtanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. :sad:

Blir det ikke leteaksjon da? Du må bare sende en sms hvis dere skulle ombestemme dere.

Jo, jeg har ikke gitt helt opp å finne Jade, så leting blir det. Må bare prøve å finne et område rundt Klepp og Bryne som stemmer overens med det den synske damen beskrev :) . Når jeg har funnet det, tar jeg kontakt med dere igjen :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ferie disse dagene og har ikke sett det før nå... Men viss du finner ut hvor dere skal lete så gi beskjed! Send meg og gjerne en PM med den beskrivelsen dere fikk.

Takk Anne :whistle: gir beskjed så snart jeg og Linda har blitt enige om hva vi skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...