Gå til innhold
Hundesonen.no

dere kløv folk!

Djervekvinnen

Recommended Posts

Skrevet

søk på google eller noe sånn men tviler på at de har hjemmeside. Har ikke funnet kløv i den størrelsen på noen nettbutikker heller :D

Skrevet
Jeg kjøpte kløven på norske zoo&frø :D

La meg gjette - burberry ?? :D vi er de eneste som har inne kløver til de minste! Har heller ikke funnet på nettbutikker...hehe.. :D

Skrevet
I Pito sin kløvsekk har jeg klikker,hundeposer,hundesnop,og litt sånn småting oppi. Hun liker godt å gå med kløv :D  Jeg bruker det for å trene henne litt. Og for gøy slik at hun kan gjøre litt nytte for seg :D  

kloev.jpg

*ler* der ja! hehe - lurt å gå tilbaaake i tråden og se først... :wink:

Så søt da! :D

Skrevet
søk på google eller noe sånn men tviler på at de har hjemmeside.

Beklager! Ingen hjemmeside/ nettbutikk for Norske Zoo & Frø..!

Men det kommer nok i løpet av året...hvertfall en hjemmeside så man kan se utvalget!

Vi er også de eneste i Bergen som har inne sort skinnsofa til hund og katt - 3 str - DRIIITLEKKER!! :D

Skrevet

Hehe ja burberry kløven er genial!

Jeg tenkte med meg selv når jeg kjøpte den at "jaja den sklir nok når hun går med den" men neida, sitter som ett skudd :D

Skrevet
Hehe ja burberry kløven er genial!  

Jeg tenkte med meg selv når jeg kjøpte den at "jaja den sklir nok når hun går med den" men neida, sitter som ett skudd :D

Kjempefint at du er fornøyd!! :D

Skrevet

Jeg vil også haaa :D Men er ikke den butikken litt langt fra meg liksom? Får ransake alle dyrebutikkene her jeg da :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...