Benedicte Skrevet 1. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2007 Når begynner de nye utstillingsreglene? Jeg tror jeg skal dit ja, hvis jeg finner et sted å bo! Tar sikkert med Tia, men det kommer an på (om noen har plass til meg u/hund, så kan jeg få mamma til å passe Tia imens) Jeg stiller kun i juniorhandling hvis jeg finner ut FØR påmeldingsfristen hvem jeg skal gå med, pga de nye reglene om at det ikke er lov til å bytte hund. Så hvis noen har hund å låne i juniorhandling, så si ifra! Jeg har ikke så mye å gjøre på i Bø heller, så hvis noen trenger handlerhjelp så stiller jeg gjerne opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 1. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2007 Reglene gjelder fra i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2007 Og jeg skjønner ingenting av de! Om hunden f.eks er 16 mnd, kan man velge om den skal stille i AK, JK eller UK da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 1. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2007 som jeg har sagt før, så er ruby gjerne til utlån t jr handlere, men det er med forebehold om at det ikke krasjer med da hu stilles selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 1. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2007 Jeg kommer kanskje hvis jeg får fikset transport og liggeplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 1. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2007 Mia en sort Labradortispe kan gjerne lånes ut til JH, men hvor flink hun er en annen sak lol Noen som vet om det er langt å gå fra togstasjonen? Tar du med cairn-valpen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 1. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2007 Og jeg skjønner ingenting av de! Om hunden f.eks er 16 mnd, kan man velge om den skal stille i AK, JK eller UK da? Jepp. Er det sånn at juniorhandlinga begynner klokka 09:00 nå? Varer det utover hele dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2007 Jepp. Er det sånn at juniorhandlinga begynner klokka 09:00 nå? Varer det utover hele dagen? Det starter klokken 9, og siden vi nå også får kritikk vil det nok ta litt tid. Poengsum gis også, og de 4 beste skal gå i finaleringen før gruppen. Men hva lønner det seg å velge da? UK, AK eller JK? Så hvis hunden min er 16 mnd, og jeg deltar på en NKK utstilling og kommer til BHK/BTK, så kan ikke hunden min få CACIB fordi den stiller i juniorklasse? Med dersom jeg velger åpen klasse, så kan den få det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 1. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2007 Det starter klokken 9, og siden vi nå også får kritikk vil det nok ta litt tid. Poengsum gis også, og de 4 beste skal gå i finaleringen før gruppen. Men hva lønner det seg å velge da? UK, AK eller JK? Så hvis hunden min er 16 mnd, og jeg deltar på en NKK utstilling og kommer til BHK/BTK, så kan ikke hunden min få CACIB fordi den stiller i juniorklasse? Med dersom jeg velger åpen klasse, så kan den få det?? Åh, da kan jeg ikke låne ut noen av mine likevel.. Dumt for de som vil stille i både eksteriør og juniorhandling da! Hva som lønner seg er vel avhengig av hunden. Hvis den fortsatt er litt løs i kroppen, valpete i bevegelsene osv. kan det lønne seg å melde på i jk, men om hunden er godt utviklet for alderen kan man melde på i auk eller ak. Det med cacib aner jeg ikke, men rekner med det er sånn som du sa ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2007 Åh, da kan jeg ikke låne ut noen av mine likevel.. Dumt for de som vil stille i både eksteriør og juniorhandling da! Hva som lønner seg er vel avhengig av hunden. Hvis den fortsatt er litt løs i kroppen, valpete i bevegelsene osv. kan det lønne seg å melde på i jk, men om hunden er godt utviklet for alderen kan man melde på i auk eller ak. Det med cacib aner jeg ikke, men rekner med det er sånn som du sa ja. Ja, det er ganske dumt <_< Men på en annen side er det jo supert at juniorhandlerne endelig får en skikkelig bedømming! Det å velge jk dersom hunden ikke er så godt utviklet var ikke dumt! Kanskje de nye reglene ikke er så dumme allikevel....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 2. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2007 Jeg kommer Skal stille Betty + en hann hund for oppdretter.. Kommer Lørdag, så bare å se etter meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fidelio Skrevet 2. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2007 Tror vi skal, kanskje begge dagene faktisk, og da kan hugolille lånes til jh ihvertfall en dag. Han er ganske lett og stille, hvis man husker triksa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 2. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2007 Tror jeg kommer begge dagene allikevel, kan gå JH den ene også skal jeg stille Chaos og Aris på søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee Skrevet 3. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2007 Noen som vet av andre overnattingssteder foruten Bø Camping? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 6. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2007 Jepp Avtaler nærmere når det nærmer seg, vet jo hvor du bør så vi kan bare svippe innom Jeg kan dessverre ikke like vel, siden dette er i vinterferien skal vi være på hytta :sad: Men blir gjerne med en annen gang, jeg og Archie så mye å lære om utstillinger så det trengs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 6. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2007 Jeg kan dessverre ikke like vel, siden dette er i vinterferien skal vi være på hytta :sad: Men blir gjerne med en annen gang, jeg og Archie så mye å lære om utstillinger så det trengs! Det er helt greit;) Du får bare si fra hvis du trenger skyss, vi svipper gjerne innom vettu;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 7. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2007 Skal nok stille JH begge dager, og kanskje en schäfer den ene dagen i ekstriør og jeg som ikke kan stille sch. en gang Ja skal bli kjempe spennende å stille brødrene! Gleder meg enormt for de er blitt råflotte Det ideelle er å finne noen som skal kjøre tur/retur oslo-bø på lørdag, så vi slipper overnattinga. Men det er vel for mye å håpe på.. Du kan helt sikkert sitte på med meg *Tenke* Jeg, Line og Benedicte + Bestemor som kjører. Ja det er plass i bilen Men da må du komme deg til tønsberg Jeg tror jeg skal dit ja, hvis jeg finner et sted å bo! Tar sikkert med Tia, men det kommer an på (om noen har plass til meg u/hund, så kan jeg få mamma til å passe Tia imens) Du skal bo hos meg beib Og om du vil kan du låne ei helt vidunderlig golden tispe i jh. Skikkelig show hund og go'bit frelst. Stiller opp både fritt og ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 8. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2007 Jeg sa tidligere i tråden at jeg ikke kom (Tror jeg) Men tok feil, hadde helt glemt at jeg skal stille bulldog, og borzoi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 8. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2007 Du kan helt sikkert sitte på med meg *Tenke* Jeg, Line og Benedicte + Bestemor som kjører. Ja det er plass i bilen Men da må du komme deg til tønsberg Takk for tilbudet, Guro Men å komme seg til tønsberg så tidlig på en lørdag...da må jeg nok gå. Eller sykle Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 8. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2007 Takk for tilbudet, Guro Men å komme seg til tønsberg så tidlig på en lørdag...da må jeg nok gå. Eller sykle Haha Ja er det noe problem da?! Latsabb! hihihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 12. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2007 Jeg skal! Skal sove hos Therese og Lars Jeg har med meg Albin, som stilles i åpenklase for første gang. Bella som stiller i junior for første gang. Og en sky terrier som stilles i unghund for første gang og står for championatet! + en kamerat. Vil noen stille opp som reservehandler i tilfelle de to rasene krasjer? Helst noen med erfaring med lignende raser. Når jeg tenker meg om står faktisk Albin også for championatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 13. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2007 Vil såå gjerne komme, men vi får se om jeg kommer meg oppover og nedover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 15. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2007 Denne er jeg veldig usikker på! Da har jeg meldt på Shaylee, må jo benytte alle sjangser for å få det siste store certet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne92 Skrevet 18. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2007 Er meldt på med ei ung rottweiler tispe i juniorhandling.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 23. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2007 Jeg kommer Reiser med ei venninne og hennes rottis. Så vi sitter nok med rottweiler ringen for det meste. Tar selvfølgelig med meg hundene ( mistenker løpetid på Tassa i februar, i så fall så blir hun hjemme ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar