Gå til innhold
Hundesonen.no

Snus vs. anti-snus

Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine
Skrevet

Sitter og diskuterer litt med Jeanette om snus vs. ikke snus, på en nydelig fotballspiller ;)

Jea syns det er stygt med snus, men på enkelte så elsker jeg synet av det! B)

Hva syns du om snus, og syns du at enkelte kler det godt?

;)

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Sitter og diskuterer litt med Jeanette om snus vs. ikke snus, på en nydelig fotballspiller ;)

Jea syns det er stygt med snus, men på enkelte så elsker jeg synet av det! B)

Hva syns du om snus, og syns du at enkelte kler det godt?

;)

Eh, vel-snus er for meg en "uting". Tenk deg et heftig kyss med en fyr som har snus under leppen... uggg...

Derav min enkle konklusjon: ingen kler snus ;)

B)

Guest Christine
Skrevet

;)

Haha! Det måtte komme ;)

OK DA! Nordvik kler det.. Men Ciljan gjør ikke ;)

Og ingen andre heller... så det så! B)

Yeah.Enig! ;)

Vala: Om det blir et heftig kyss, så er det bare å ta ut snusen, eller om du snuser selv så blird et jo ikke ekkelt. :rolleyes:

Skrevet

Jostein snuser.. Og jeg kan ikke si at det blir så mange heftige kyss så lenge han har snus oppi leppa ;) Men snus er ihvertfall tusen ganger bedre enn røyk! Jeg hater røyken/lukta og røykånde.. At Jostein snuser plager meg i grunn ikke så mye, ikke jeg som bruker penger på det.

Skrevet

Yeah.Enig! ;)

Vala: Om det blir et heftig kyss, så er det bare å ta ut snusen, eller om du snuser selv så blird et jo ikke ekkelt. :rolleyes:

For det første, jeg har ingen ide om å starte å snuse. Har nok med siggen min jeg *ler*

For det andre, nei, det er ikke bare å ta ut snusen.. blærhg...

ok.. denne karen er da ikke så verst! (for å si det sånn)

Men mener han hadde vært minst like fin uten snusen ;)

PICT0485.jpg

"minst like fin"??!! Han hadde jo vært fantastisk rålekker uten joooo! Altså, MYYYYYE finere ;)

Skrevet

For det første, jeg har ingen ide om å starte å snuse. Har nok med siggen min jeg *ler*

"minst like fin"??! Han hadde jo vært fantastisk rålekker uten joooo! Altså, MYYYYYE finere ;)

Røyker du!? Da har du virkelig ikke noe du skulle sagt! ;) hihi

Guest Christine
Skrevet

"minst like fin"??! Han hadde jo vært fantastisk rålekker uten joooo! Altså, MYYYYYE finere ;)

Hmm.. Joda, men snusen er prikken over i'en! ;)

Når han smiler så syns jeg det er drit søtt å se snusen.. ;)

*host..trøndere å snus...host*

Skrevet

Røyker du!? Da har du virkelig ikke noe du skulle sagt! ;) hihi

Ey... frekkas ;)

Hmm.. Joda, men snusen er prikken over i'en! ;)

Når han smiler så syns jeg det er drit søtt å se snusen.. ;)

*host..trøndere å snus...host*

Trøndere ja.. men du vet, hadde du syntes en snurrebart var sexy også da mener du? *knis*

Og nei, prikken over i'en ville vært å ha sett de strålende tennene hans ;)

Guest Christine
Skrevet

Ey... frekkas ;)

Trøndere ja.. men du vet, hadde du syntes en snurrebart var sexy også da mener du? *knis*

haha..Ikke snurrebart nei! ;)

Syns han har hvite tenner og colgate smil jeg :iloveu: Også fremhever snusen hvitfargen... Men, helt klart..Han er dødspen uten snus også, men som sagt: Prikken over i'en...

Skrevet

Ey... frekkas ;)

Christine:

Haha! ;) Oss trøndere ja... Har det med å falle for særtrekkene våre.. Rosenborg, snus, bart og ølmage! ;) Neijda.. hihi

Vala:

Enig at det er bedre å se tennene når de smiler!

Men om man skal være alvorlig hele tiden er det greit! ;);)

EDIT: OG om jeg ikke skal kysse han!

Skrevet

Eh, vel-snus er for meg en "uting". Tenk deg et heftig kyss med en fyr som har snus under leppen... uggg...

Derav min enkle konklusjon: ingen kler snus ;)

B)

Helt enig, æsj ;)

Skrevet

Snus er en uting, akkurat som med røyk... Men jenter som snuser er verre enn gutter. Ikke noe mer usexy enn ei jente der man ser snusen siver nedover tennende. "Brukte hamsterbleier" (også kalt porsjonssnus) er heller ikke delikat, selv om det er renere.

Eneste "fordelen" (kan man kalle det fordel??) med snus, er at man ikke direkte plager andre med det, slik som med røyk...

Men vannpipe er jo kult da... ;)

Guest Christine
Skrevet

Snus og røyk = ;)

Alkohol = banana (Dvs. ikke hvis man er avhengig da ;) )

(Og den fotballspilleren der var bare ekkel ;) )

Enig i det du skreiv, men snus er greit på noen! ;)

Ekkel? Hva mener du med ekkel? Jeg tror ikke mine egne øyne!! ;);):P

Han er peen, bassta!

Skrevet

Men jenter som snuser er verre enn gutter.

Det mener du bare fordi du er gutt selv ;) Gutter med buleleppe og sort sikkel på fortennene *fryser på ryggen* - udigg!

Guest Christine
Skrevet

Nei vet du hva, snakk for deg selv! Snus er ikke lekkert - og jeg er trønder med stemmerett ;)

Jeg er født å oppvokst i Trondheim jeg da! ;)

Snus er ikke alltid like lekkert, men på Andreas er det nyydelig ;) + på noen få til da...

Er ikke alltid det er like lekkert på jenter nei, men greit er det ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...