Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva gjør man med sånne hunder?


Martine

Recommended Posts

Pappa og jeg kom hjem til et hus fullt av røyk i stad. Og som vanlig, så var det hunden min på snart 8 mnd som hadde vært på jakt etter mat igjen, og kommet borti ovnen. Den ene platen var skrudd på 6, og alt i nærheten hadde smeltet. Huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døren til kjøkkenet er ødelagt, så den ble borte for leenge siden... Er glad vi dro rett hjem, jeg! Og er utrooolig glad for at det gikk bra! Tenk om det virkelig hadde begynt å brenne, og hundene var låst inne! ;)

Enten så får vi sette den lille hunden i buret sitt når vi er borte, eller så får vi stenge han oppe...Ble skikkelig redd, skalv i flere timer etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff uff, godt dere kom hjem i tide, hadde dette vært en dag dere hadde væt lenge borte kunne det tatt fyr i huset og hunden hadde ikke hatt muligheter for å komme seg unna, slikt er kjempe skummelt! en ting er i hvertfall sikkert, at dere heretter må sikre hunden fra denne ovnen. stenge han oppe som du nevte selv hadde kanskje vært lurt? buret er jo også greit hvis dere ikke har andre muligheter, men helst noe annet syns nå jeg.. dere har ikke noen gare ute til hunden da? sånne ting skjer jo fort, man tenker jo ofte ikke på at hunden kommer til å skru på ovnen liksom ;) men er i hvertfall viktig at dette ikke får hendt igjen, da hunden neste gang kan risikere å brenne inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at vi ikke har kunnet ha den minste hunden løs i hele huset, og har stengt den inne sånn at den kan være i gangen, trappen og på kjøkkenet er fordi den ødelegger alt, uansett...Han er helt gal! Hehe. Så blir nok bur til han har lært seg at han ikke får drive å tulle sånn når han er alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) det er farli det! hadde jeg vert deg hadde jeg stenkt han inne på et rom. hvor sover hunden om natten? hvis hunden sover på rommet ditt, kan han jo ligge der... det gjør min hund, og han liker seg best der. når far kommer hjem og lukker opp døra til han, så han skal få komme ut.. vil han ikke... han venter der til jeg kommer hjem! rommet mitt er liksom hans plass... men nå vet jo ikke jeg hvor din hund sover..? :rolleyes:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sover på rommet mitt om natten, men er veeldig glad i å romstere rundt når han er alene! Men skal prøve ut alt =) Han har aldri tullet med komfyren før... Han kom nok bare borti der da han skulle ha tak i havregrynen! Hehe. Men skal begynne å passe mer på, passe på så han ikke kommer seg bort til den. For dette var skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at vi ikke har kunnet ha den minste hunden løs i hele huset, og har stengt den inne sånn at den kan være i gangen, trappen og på kjøkkenet er fordi den ødelegger alt, uansett...Han er helt gal! Hehe. Så blir nok bur til han har lært seg at han ikke får drive å tulle sånn når han er alene.

Tror du det å stenge ham inne i buret automatisk lærer ham å ikke ødelegge ting? Det er noe dere må trene på det! <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...