Gå til innhold
Hundesonen.no

er det aldri treff oppe i nord?


teresemor

Recommended Posts

  • 1 month later...

Var en form for sonetreff/Bodø-treff for en stund siden en gang i uken. Men var dessverre ikke så veldig mange som dukket opp...

Jeg vil gjerne være med på sonetreff, men har ingen mulighet til å komme meg så veldig langt, så hvis jeg skulle hatt muligheten, så måtte det ha vært i Bodø..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme på meg. Eller rundt omkring for den saks skyld kanskje, hvis det planlegges godt og er på ettermiddagstid. Da kan gubben dra fra jobb "tidlig" og passe på at han har bil da. ;) Hadde vært artig med et eller annet når det begynner å bli litt varmere i været.. ^^ Emma kan ikke være ute så lenge av gangen enda, hun skjelver som en vibrator på is etter et kvarters tid. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ekstremt lite som skjer her oppe. Men så bor de fleste sør for polarsirkelen også da. har tatt initiativ til treff 2 ganger her på sonen, og det var flere som viste interesse, men ingenting skjedde. Så sånn gikk det. :rolleyes:

Det er vanskelig å få til noe når folk bor så veldig spredt.. Noen bor i byer, andre i utkanten og andre på landet. Og nordland troms og finnmark er jo veeeldig lange distanser. Og her nord er jo ikke veiene de aller beste å kjøre på, så feks. hadde det vært treff i Narvik hadde det blitt ALT for langt å kjøre for min del. Men visst det kommer endel folk til feks. Fauske, så kjører jeg gladelig dit. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Nei det er ekstremt lite som skjer her oppe. Men så bor de fleste sør for polarsirkelen også da. har tatt initiativ til treff 2 ganger her på sonen, og det var flere som viste interesse, men ingenting skjedde. Så sånn gikk det. :rolleyes:

Det er vanskelig å få til noe når folk bor så veldig spredt.. Noen bor i byer, andre i utkanten og andre på landet. Og nordland troms og finnmark er jo veeeldig lange distanser. Og her nord er jo ikke veiene de aller beste å kjøre på, så feks. hadde det vært treff i Narvik hadde det blitt ALT for langt å kjøre for min del. Men visst det kommer endel folk til feks. Fauske, så kjører jeg gladelig dit. :)

Ja, huff. :) Bestemor bor på/i Fauske! :ahappy: Men Embla har aldri vært der :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 4 months later...
  • 1 year later...

Nord-Norge er jo stort da. Det strekker seg over ca 200 mil så at det er vanskelig å få til treff her oppe er ikke så rart. Skulle jeg kjørt på treff i bodø f.eks så hadde det blitt 50 mil tur-retur + evt kjøring i bodø.. og jeg bor like sør for polarsirkelen, men det er sånn det er..

Men når det er sagt så hadde det vært kjempehyggelig med treff, men jeg er ikke for slike treff hvor man møtes og slipper alle hundene i en mølje. Men kanskje et treff hvor man kan ha hundene i bånd, trene litt og gi hverandre treningstips og gjerne ta en kaffe sammen etterpå. Som et kurs uten noen kursavgift :wub: Fordi det er nok helt sikkert mange her oppe som sitter på endel kunskap og som kan gi tips til andre osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Som jeg skrev i en annen tråd her; Alta Hundeklubb arrangerer sosialiserings trening hver onsdag kl.19 og har i helgene sosiale treff på Latari, Sandfallet, "kreta" Kåfjord, toppturer osv. Hjemmesiden deres har lite eller ingen informasjon, men let dem opp på FB, der postet treffene :)

Man trenger ikke være medlem av klubben for å treffes, men det hadde jo vært kjekt om klubben overlevde og fikk MASSE medlemmer :)

Det skjer i grunn mye med hund i Alta, under miljøuka hadde de treff i skogen, med leker for både 2 og 4 beinte, grilling osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...